Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Relatietest : 7% bazen kent secretaresse van haver tot gort Baas weet niet dat secretaresse wil koeknuffelen

Rotterdam, 12 april 2010 - Waar worden secretaresses echt blij van: bowlen, verfgooien of koeknuffelen? En weten hun werkgevers dit eigenlijk ook? Om erachter te komen hoe goed zij elkaar echt kennen, bedacht Pluimen de 'Secretaressedagquiz'. Met het oog op de Nationale Secretaressedag 2010 op 15 april aanstaande is deze unieke relatietest sinds kort te vinden op www.pluimen.nl. Door zeven vragen te beantwoorden, krijgen zowel secretaresse als baas tips op maat om de secretaresse het hele jaar door gelukkig te houden. En daar wordt iedereen blij van, want volgens 'belevenisexpert' Pluimen hebben medewerkers die plezier in hun werk hebben nog meer hart voor de zaak. Wat blijkt tot nu toe: baas en secretaresse zitten lang niet altijd op één lijn!

Met behulp van de quiz kwamen de afgelopen dagen al ruim 1500 secretaresses en bazen er achter hoe goed zij elkaar eigenlijk (niet) kennen. Zij kregen vragen voorgeschoteld als: 'waar wordt de secretaresse nou echt blij van?' en 'wat is haar favoriete bedrijfsuitje?'. Populaire 'blijmaker' onder de secretaresses is de extra vrije dag cadeau en als leukste bedrijfsuitje is het koeknuffelen een van de favorieten. Opvallend genoeg zijn de bazen er juist van overtuigd dat hun secretaresses liever gaan bowlen. Van alle bazen die tot nu toe, samen met hun secretaresse de uitdaging aangingen, kent ruim 7% zijn secretaresse echt van haver tot gort (alle 7 vragen goed beantwoord). "Daar valt dus nog echt wat 'leer elkaar beter kennen-winst' te halen", zegt Zsuzsika Belovics, brandmanager bij Pluimen. De Secretaressedagquiz is tot en met Secretaressedag op donderdag 15 april te vinden op www.pluimen.nl.

Over Pluimen
Pluimen geeft sinds 1997 het beleveniscadeau De Pluim uit aan bedrijven en particulieren. Pluimen is toonaangevend als het gaat om creatieve belevenismomenten en marktleider op het gebied van zelf kiezen en beleveniscadeaus. Al bijna 4 miljoen mensen kozen met De Pluim hun favoriete belevenis. De belevenis als geschenk wordt steeds vaker ingezet door de meest uiteenlopende bedrijven. Pluimen werkt samen met een steeds groeiende kring van bedrijven en instellingen die een kwalitatief hoogstaande belevenis leveren, continuïteit garanderen en een landelijke dekking bieden. Voor meer informatie: www.pluimen.nl.

/////

Noot voor de redactie,