Ingezonden persbericht


Add to Favorites presenteert nieuwe structuur

Add to Favorites groeide aanzienlijk in de eerste twee jaar van zijn bestaan. Veel nieuwe relaties, maar ook een flinke stijging van het aantal medewerkers. Add to Favorites anticipeert door de activiteiten opnieuw in te richten en het management uit te breiden. "Nu kunnen we blijven groeien én ons hoge kwaliteitsniveau vasthouden."

Add to Favorites begon in 2008 als tweemanschap. Het bureau dat strategische, technische en creatieve oplossingen biedt voor alle vraagstukken over e-mail als volwaardig kanaal voor klantcommunicatie, huisvest inmiddels 12 professionals. Met dit hechte team bedient Add to Favorites een snelgroeiend klantenbestand.

Toetreding Willem Stam
Een belangrijke nieuwe pion is Willem Stam, die onlangs de derde partner werd van Add to Favorites. Willem heeft jarenlange ervaring, onder andere als directeur van Tripolis Solutions. Hij zal zich richten op de professionalisering van de dagelijkse operatie.

De komst van Willem zorgt voor een breder draagvlak in het management. Met de partners van het eerste uur Joris de Bruijne en Bas Ter Burg vormt hij het hart van het ambitieuze Add to Favorites, dat voor elke onderneming een strategische partner is.

Algemeen directeur
Ook nieuw bij Add to Favorites is de gewijzigde rol van Bas Ter Burg. De ervaren e-mailconsultant is als algemeen directeur voortaan het gezicht van het Utrechtse bureau. Samen met het management zal hij de koers uitzetten.

Transparant is de opdeling in drie afdelingen met elk een eigen aanspreekpunt. Joris de Bruijne doet Commercie & klanten, Willem Stam neemt Projecten & operatie onder zijn hoede, terwijl Max Rietmeijer onlangs werd aangetrokken voor Doorontwikkeling & techniek.

Slagvaardiger
"Deze aanpassingen komen op een goed moment", vertelt Bas Ter Burg. "We krijgen steeds complexere vragen vanuit de markt, zoals koppelingen op backoffice systemen. Met Willem en Max versterken we ons met ruim 15 jaar operationele en technische ervaring in ons vakgebied."

Ter Burg vervolgt: "Hierdoor zijn we nog slagvaardiger en kunnen we onze klanten nog beter bedienen. Bovendien stelt dit ons in staat onze constante groei ook in de toekomst op te vangen."

Producten en tooling ontwikkelen
Add to Favorites gebruikt de aanpassingen ook om zich nadrukkelijker te profileren. Ter Burg: "We maken de stap richting het proactief ontwikkelen van producten en tooling. Daarmee kunnen we onze klanten ondersteunen in elk facet van e-mail als kanaal voor klantcommunicatie. Denk aan het aanscherpen van aan- en afmeldprocedures en het vergemakkelijken van de analyse."

Add to Favorites heeft volop expertise in huis. Dankzij de recente wijzigingen kan het bureau die aanwenden voor het leveren van maatwerk aan zijn klanten. Ter Burg besluit: "Dat we veel meer doen dan mailverzending wisten we altijd al, maar nu kunnen we het ook laten zien."