Persbericht

LUMA International benoemt Mark Israelsen, voormalig SVP bij Salesforce.com en VP bij Oracle

Rotterdam, 13 april 2010 - LUMA International, aanbieder van on-demand oplossingen voor marketingautomatisering, heeft Mark Israelsen aangetrokken om de introductie van het bedrijf op de Amerikaanse markt strategisch te begeleiden. Mark Israelsen wordt aangesteld als niet-uitvoerend lid van de raad van bestuur. In zijn nieuwe rol begeleidt hij de bedrijfsstrategie voor de Amerikaanse markt en de positionering van LUMA®, het SaaS-platform voor marketingautomatisering en het belangrijkste product van LUMA International. Het bedrijf opende onlangs kantoren in Redwood Shores, Californië. Dit worden de hoofdkantoren in de Verenigde Staten.

Mark Israelsen brengt meer dan dertig jaar ervaring in de IT-sector mee. Hij was president bij Salesgenie.com en senior vice-president van de global professional services bij Salesforce.com. Hij heeft als vice-president ook verschillende leidinggevende rollen vervuld bij de afdelingen global alliances en global consultancy van Oracle, en heeft diverse aansturende functies bekleed bij PriceWaterHouse Coopers en Electronic Data Systems. Mark Israelsen is daarnaast voorzitter van de Asia Pasific Council of American Chambers of Commerce geweest en hij is lid van het World Economic Forum.

"Mark heeft als leidinggevende en ondernemer veel ervaring op het gebied van bedrijfssoftware en op de cloud gebaseerde software-oplossingen. De afgelopen dertig jaar heeft hij aangetoond een duidelijke visie en strategie te hebben bij de ontwikkeling van belangrijke bedrijfstechnologische oplossingen. Daarbij ligt steeds de nadruk op klantsucces en -tevredenheid. Zijn ervaring in de Software-as-a-Service industrie biedt een grote meerwaarde en ik ben ervan overtuigd dat hij een belangrijke steunpilaar is voor het succes van LUMA® in de Verenigde Staten," zegt Kristof Vereenooghe, CEO van LUMA International.