Ingezonden persbericht

- NIEUWSFLITS -

Lancering Viva's mannenbijbel van Arie Boomsma groot succes!

Hoofddorp, 15 april 2010 - Onder grote belangstelling kreeg Arie Boomsma vanochtend zijn eerste eigen MannenViva uitgereikt. Baarden, penissen, jongensdromen, minnaars, modemeningen, mannenvriendschappen: onder aanvoering van de KRO-presentator geeft de redactie een interessant inkijkje in het mannenbrein.

"Natuurlijk moest er een stuk in over het fenomeen 'baard'. Die zie je steeds meer opduiken. Ja, ook bij mij. Het is een beetje schoppen tegen de maatschappij, mensen behandelen je ook anders. Het lokt in ieder geval reacties uit. Die van mij wordt inmiddels ook wel heel lang. Misschien moet ie er eens af," lacht Boomsma.

Bijzonder is het uitgebreide interview met Kieu, zijn vriendin: "Ze wil zelf liever niet voor de camera's. Liever niet de 'vriendin zijn van', maar voor de Viva waar ik de hoofdredacteur van was, wilde ze een uitzondering maken. En daar ben ik heel trots op."

De mannenbijbel van Arie Boomsma ligt vanaf morgen in de winkel.

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 180 websites, 15 mobiele sites en 9 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Noot voor de redactie (