Nog weinig aanbevelers in de contactcenterbranche

15/04/2010 15:53

TOTE-M International

Amsterdam, 15 april 2010

In house contactcenters presteren beter dan uitbestede, maar creëren nog altijd geen aanbevelers. Ook is er een groot verschil tussen de prestaties van verschillende facilitaire contactcenters. Dit blijkt uit de jaarlijkse performance benchmark van klantinteracties, die TOTE-M heeft uitgevoerd onder een selectie van de grootste bedrijven die actief zijn in de Benelux.

Deze benchmark, die TOTE-M heeft gedaan in samenwerking met MarketResponse en ICSB, heeft tot doel klantinteracties en uitbesteding daarvan verder te professionaliseren. In de benchmark worden marktontwikkelingen geschetst en zijn de grootste Nederlandse leveranciers van klantinteracties (inhuis en uitbesteed) beoordeeld.

TOTE-M heeft op 15 april tijdens het event 'Performance Customer Interactions 2010: hoe creëer je aanbevelers?' in Amsterdam de uitkomsten van het onderzoek gepresenteerd. Diverse keynote speakers gaven hun ervaringen en visie op het gebied van sourcing van customer management en de middag werd afgesloten met een paneldiscussie. Het jaarlijkse seminar heeft tot doel de ontwikkelingen op het gebied van sourcing onder de aandacht te brengen bij beslissers op het gebied van customer management.

Meer weten? Het rapport 'Performance Customer Interactions 2010' is gratis te downloaden op de website van TOTE-M: www.tote-m.com.

Over TOTE-M

TOTE-M is een onafhankelijk managementadviesbureau op het gebied van customer management met vestigingen in Nederland en België. TOTE-M helpt zijn klanten bij het werven, ontwikkelen en behouden van klanten. Tot de klantenkring van TOTE-M behoren vooraanstaande, veelal multinationale bedrijven op het gebied van financiële dienstverlening, telecom, retail, elektronica, technologie en energie.





http://www.tote-m.com

http://www.tote-m.com