FloraHolland


Nieuw themaplein bij Cultra in Aalsmeer

AALSMEER (15 april 2010) - Cultra, het groothandelscentrum voor bloemen, planten, hardware en accessoires in het complex van bloemenveiling FloraHolland Aalsmeer, heeft een nieuw themaplein. Deze is speciaal ingericht om bloemisten volop te inspireren en elke keer opnieuw te verrassen met mooie trendpresentaties. De arrangementen en productpresentaties worden samengesteld met diverse producten van alle Cultra ondernemers. Toparrangeurs zorgen ervoor dat er elke keer schitterende arrangementen te zien zijn. Elk seizoen worden de laatste ontwikkelingen weergegeven in een aantal aansprekende thema's.

We Love Mama - Diverse tinten roze, wit, grijs en naturel zijn gebruikt in het Moederdagthema We Love Mama. De presentatie is gemaakt door bloemstyliste Marleen de Wit. Een gezellige ontbijttafel met in het midden van de tafel glazen cilinder vazen die als grote groep gepresenteerd worden met prachtige voorjaarstakken waaraan diverse vaasjes hangen met bloemen. Levende materialen gecombineerd met zijde producten. Daarnaast heeft Marleen een tuintje gecreëerd. Met het hele gezin op Moederdag buiten genieten van het mooie weer vanaf de lounge bank. Ze heeft gebruik gemaakt van diverse florale objecten met een blijvende ondergrond, zoals bamboe, lianen of palmschors gecombineerd met bloemen, planten en voorjaarsbollen.

Over Cultra
Cultra is de grootste Cash & Carry in Europa op het gebied van bloemen, planten en accessoires, gevestigd op het terrein van FloraHolland Aalsmeer. Op een oppervlakte van circa 45.000 vierkante meter bieden acht samenwerkende Cultra-partners een enorm assortiment bloemen, planten en boomkwekerijproducten. Naast bloemisterijartikelen wordt er ook een scala van accessoires aangeboden, waarmee Cultra als Cash & Carry in deze sector als uniek in de wereld wordt ervaren door onder meer bloemisten, tuincentra en arrangeurs. Cultra is ook een innovatief inkoopcentrum voor ondernemers in aanverwante segmenten als woondecoratie, souvenir en cadeau.