Ingezonden persbericht


IAB Nederland
Persbericht, 30 maart 2010

2e IAB Search Marketing Thursday vindt plaats op 15 april in Seats2meet Utrecht

Op donderdag 15 april vindt weer een Search Marketing Thursday plaats, een initiatief van de Taskforce Search van branche-organisatie Interactive Advertising Bureau Nederland.

Deze Search Marketing Thursday kent de volgende programma-onderdelen:
* De aftrap wordt verzorgd door Alain Sedon van SEOGuru. Hij zal het hebben over SEO Site Structuren en behandelt aan de hand van een praktijkcase hoe een website zoekmachinevriendelijk kan worden opgezet.
* Vervolgens zal Wolter Tjeenk Willink, directeur van TrafficBuilders, concrete handvaten aanreiken voor het effectiever meten en bijsturen van internet marketing campagnes op basis van conversie-attributie.
* De SMT wordt traditiegetrouw afgesloten met de Site Clinic, waarbij diverse door het publiek aangedragen websites onder de loep worden genomen door 3 SEO experts. Zij geven tips over verbeterpunten op het gebied van usability en vindbaarheid. De experts zijn deze keer:
* - Dennis Sievers, Indenty

* - Lenny de Rooy, Tribal Internet Marketing

* - Frank Husman, Search Factory

Meer details over de programma-onderdelen is te vinden op www.searchmarketingthursday.nl. Deze keer vindt de SMT plaats in Seats2meet in Utrecht. Inloop vanaf 15:45 uur en om 16 uur beginnen we. Vanaf 17.30 wordt er geborreld. Deelname is gratis (max. 2 personen per organisatie) en aanmelden kan door voor 12 april mailtje te sturen naar smt@iab.nl.

Locatie:
Seats2meet
Moreelsepark 65 (Hoog Catharijne, Kantoren Hoog Overborch 2e etage) 3511 EP Utrecht
030-2393838
www.seats2meet.com

--- Einde ---




Ingezonden persbericht