Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Lezeressen bij ontbijtlancering
Hoofdredacteur Arie Boomsma maakt bijzondere MannenViva

Hoofddorp, 12 april 2010 - Lezeressenlieveling Arie Boomsma is hoofdredacteur van Viva's jaarlijkse Mannennummer. En om deze bijzondere samenwerking af te trappen, geeft Viva de lezeressen een kans om donderdag 15 april met hun held te ontbijten!

Om het traditionele Mannennummer van Viva door een man te laten bedenken was gek genoeg nog niet eerder gedaan. Maar een beter kijkje in het mannenbrein kun je natuurlijk niet krijgen.

Piemels tekenen
Arie Boomsma vroeg al zijn mannelijke vrienden en bekenden naar hun definitie van mannelijkheid. Verder gaf hij de opdracht om te speuren naar de wederopstanding van De Baard ('Reactie op de feminisering van de samenleving'), liet hij mannen hun eigen piemels tekenen en typische mannengrotten fotograferen!

Mrs Boomsma herself
Heel bijzonder is het eerste en voorlopig allerlaatste interview met modeontwerpster Kieu Vuong. Ofwel Mrs Boomsma herself! Haar bijzondere levensverhaal en prachtige ontwerpen komen uitgebreid aan bod.

Arie Boomsma op de Viva redactie

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 180 websites, 15 mobiele sites en 9 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Noot voor de redactie (