Ingezonden persbericht


=Persbericht=
April 2010

Keune Haircosmetics lanceert online make-overtool

Keune Haircosmetics is iedere woensdag te zien in het succesvolle televisieprogramma 'Look of Love'. Ruim één miljoen mensen ziet wekelijks hoe Keune hairstylisten Jeroen en Jennefer de kandidaten een compleet nieuwe look geven. Voor iedereen die zou willen weten welk kapsel bij haar past, heeft Keune onlangs een unieke online make-overtool op www.keune.nl gelanceerd. Net als de kandidaten in 'Look of Love' kan iedereen zijn partner nu verrassen met een nieuwe coupe. De eerste week zijn al meer dan 20.000 nieuwe looks gecreëerd.

Creëer online een nieuwe coupe
Het is moeilijk om een juiste coupe te bepalen, want iedere gezichtsvorm en gelaatskleur is anders. De Keune online make-over maakt het nu mogelijk om gemakkelijk een eigen coupe en kleur te creëren. Er kan gekozen worden uit bijna 1.000 verschillende coupes van bekende celebraties. De kapsels kunnen naar eigen wens gepersonaliseerd worden door bijvoorbeeld de lengte en kleur aan te passen. Er kunnen zelfs highlights worden toegevoegd. Dit zorgt voor een natuurlijk resultaat. De nieuwe coupe kan vervolgens op een "polaroid" en met een persoonlijke boodschap per mail naar een vriend of vriendin gestuurd worden. De Keune make-overtool wordt groots aangekondigd door middel van een promotiecampagne op RTL 4. Om de nieuwe coupe werkelijkheid te laten worden, wordt met een kortingsactie naar de Keune kapsalon verwezen.

//////////