Ingezonden persbericht

Persbericht

Trinicom introduceert nieuwe T5 C2C module tijdens TCD2010
Platform speelt in op ontwikkelingen in Web Selfservice 2.0

Wilp, 21 april 2010 -- Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, lanceert tijdens de TeleCommerceDagen op 27, 28 en 29 april in de Jaarbeurs Utrecht, haar nieuwste T5 module. Trinicom wil hiermee bijdragen aan de cocreatie van kennis. De bestaande kennisbank wordt geïntegreerd in de nieuwe T5 C2C module. Dit stelt klanten in staat om vragen, problemen en ideeën met elkaar te delen en bediscussiëren. T5 C2C biedt organisaties een interactief, kostenbesparend platform dat invulling geeft aan de toenemende informatiebehoefte van de consument. Naast de introductie van de nieuwe module, heeft de aanwezigheid van Trinicom op de TCD2010 ook een feestelijk tintje vanwege haar tienjarig bestaan.

Dankzij T5 C2C kunnen klanten topics met elkaar bespreken en waar mogelijk elkaar helpen met het beantwoorden van vragen, het aandragen van ideeën en het oplossen van problemen. Daarnaast kunnen ook complimenten publiekelijk gedeeld worden. Dit past in de ontwikkeling waarbij de inbreng van andere klanten belangrijke toegevoegde waarde kent, zowel voor andere klanten als voor de organisatie zelf. Op basis van T5 C2C kunnen organisaties nog kosteneffectiever opereren: voor alle topics die klanten met elkaar oplossen, zijn geen medewerkers vanuit de organisatie nodig.

Het interactieve T5 C2C platform verbetert en versnelt het kennismanagementproces van organisaties. Vragen, problemen en ideeën komen sneller in beeld, waardoor verbeteringen direct in de kennisbank kunnen worden doorgevoerd. Als zich op een bepaald moment een incident voordoet, stellen veel klanten dezelfde vraag. Wanneer de kennisbank hiervoor geen antwoord bevat, duurt het vaak te lang voordat die vraag met het antwoord opgenomen is. Het T5 C2C platform kan snel anticiperen op dergelijke situaties. Het bevat een engine waarmee de organisatie kan instellen of een topic urgent door een medewerker bekeken moet worden.

Een klant kan de vraag volgen door aan te geven dat hij dezelfde vraag heeft. Als veel klanten dit doen dan verschijnt het topic met hoge prioriteit bij een medewerker. Zodra de medewerker het topic voorziet van een antwoord, dan ontvangen alle volgers dit antwoord via e-mail en/of de community. Bovendien is het antwoord dan direct vindbaar voor alle volgende klanten met dezelfde vraag. Alle vragen, problemen en ideeën zijn tevens eenvoudig te ventileren via sociale netwerken als Facebook, Hyves en Twitter.

"Vanuit Search Engine Optimization (SEO) perspectief is T5 C2C ook interessant. Alle topics zijn volledig indexeerbaar voor zoekmachines. Dit verbetert de vindbaarheid van de organisatie", aldus Wilco Rietberg, directeur van Trinicom. "Bovendien: omdat er ook ideeën besproken kunnen worden binnen T5 C2C, is het platform tevens in staat om belangrijke input van klanten te genereren ten aanzien van productontwikkeling."

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.