wehkamp.nl vestigt zich in de Nederlandse winkelstraat

21/04/2010 12:05

Wehkamp B.V.

Online warenhuis gaat concurrentie aan met fysieke retail

wehkamp.nl, het grootste online warenhuis van Nederland, vestigt zich vanaf donderdag 22 april a.s., in nagenoeg alle grote Nederlandse steden. Vanaf die dag ontvangen gebruikers op maar liefst 5500 verschillende plaatsen in Nederland 10% extra korting bij het mobiel bestellen van producten op wehkamp.nl. Deze plaatsen bevinden zich in de buurt van bekende winkelketens.

Korting op locatie

wehkamp.nl realiseert dit door het aanbieden van een nieuwe innovatieve 'location based' applicatie voor smartphones: W.APP. Met deze applicatie krijgt de gebruiker extra korting op basis van zijn GPS-locatie. Hiervoor zijn 5500 kortinglocaties aangewezen in winkels- en winkelstraten verspreid over Nederland. wehkamp.nl is hiermee het eerste bedrijf dat locatiekorting aanbiedt, door het koppelen van een GPS-functionaliteit aan een smartphone-applicatie.

W.APP

W.APP is gratis te downloaden en vindt met behulp van GPS automatisch de dichtstbijzijnde wehkamp.nl kortinglocatie. Bestelt de gebruiker vervolgens op deze locatie een product via de mobiele site van wehkamp.nl, dan ontvangt hij 10% extra korting. W.APP is gelanceerd voor alle populaire smartphones: iPhone, Android, Windows Mobile en Blackberry. W.APP is te downloaden vanaf app.wehkamp.nl of de betreffende App Store of Market. W.APP wordt gelanceerd tijdens de korting4daagse die vanaf 22 april a.s. bij wehkamp.nl losbarst. Meer informatie over de korting4daagse is te vinden op www.wehkampreporter.nl

Innovatie

wehkamp.nl heeft een naam hoog te houden als het gaat om het lanceren innovatieve online mediatoepassingen. Zo zagen het Mobiele warenhuis, het Samen shoppen en Spot de Shopper het daglicht. Bovendien is wehkamp.nl het eerste online warenhuis dat de mogelijkheden van User Generated Content verder benut. Klanten kunnen sinds kort naast het geven van reviews ook foto's en video's van hun aankoop uploaden op wehkamp.nl. Door het lanceren van W.APP met de unieke korting op locatie, houdt wehkamp.nl tevens haar traditie in ere door met de korting4daagse met spraakmakende innovaties te komen. Zo maakte wehkamp.nl voor de afgelopen korting4daagse in november 2009, als eerste Nederlandse retailer gebruik van een augmented reality om haar klanten een unieke 3D-winkelervaring te bezorgen.

Kijk voor een toelichting op de werking van W.APP op wehkampreporter.nl





http://www.wehkampreporter.nl