Ingezonden persbericht


Newtel Essence valt in de prijzen

Interactive Intelligence beloont Newtel Essence tijdens EMEA Partner Conference

Vianen, 21 april 2010 - Interactive Intelligence heeft Newtel Essence tijdens zijn EMEA Partner Conference uitgeroepen tot partner van het jaar. Naast 'Overall Winner' sleepte Newtel Essence nog twee awards binnen. De 'Most New Customers' en de 'Pinnacle Award'. Daarnaast behoudt Newtel Essence haar Platinum Elite Partner status en is daarmee de enige in Europa en behoort tot de top 3 partners wereldwijd.

Interactive Intelligence, leverancier van IP-telefonie- en communicatieoplossingen voor kantoren en contactcenters, heeft deze maand zijn EMEA Partner Conference in Budapest (Hongarije) gehouden. Tijdens de openingssessie is Newtel Essence, marktleider in de Benelux op het gebied van contactcenter technologie en communicatie oplossingen, meerdere malen het podium op geroepen om awards in ontvangst te nemen. In totaal kreeg Newtel Essence vier bekroningen. De belangrijkste is de award als Overall Winner, waarmee Interactive Intelligence Newtel Essence heeft uitgeroepen tot EMEA Partner van het Jaar. Newtel Essence is met de award 'Most New Customers 2009' ook beloond voor haar succesvolle verkoopstrategie in het crisisjaar 2009. De Pinnacle Award, de derde onderscheiding voor Newtel Essence, is voor de Interactive Intelligence partner die de voorbije twaalf maanden in de EMEA-zone het grootste contract heeft afgesloten.

Marcel Reuvers, Algemeen Directeur van Newtel Essence, is verheugd: "Dit is het derde jaar op rij dat we ons Platinum Elite partner mogen noemen. Dat is op zich al een mooie prestatie, maar dit jaar zijn we wel bijzonder blij met de uitzonderlijke status door de titel 'Partner van het Jaar'. Samen met de andere awards is dit een mooie beloning voor het harde werk dat we de voorbije jaren hebben verzet."

Jos Mols, Territoy Manager van Interactive Intelligence: "Newtel Essence blijft zich bewijzen als een uitstekende partner. Hun kennis van zowel de markt als van onze producten is van een hoog niveau en daar profiteren de eindklanten weer van. En de klanten van die klanten - want uiteindelijk draait het daar allemaal om. De awards zijn zeer verdiend!"

+++

Over Newtel Essence:
Newtel Essence is de visionaire en innovatieve communicatie integrator die op unieke wijze haar realties in staat stelt om hun (klant)contacten optimaal te onderhouden zodat dit voor hen tot een competitieve voorsprong leidt. Net zoals Getronics en Base maakt Newtel Essence deel uit van de KPN groep. Als communicatie integrator is Newtel Essence marktleider in de Benelux op het gebied van contactcenter technologie en communicatie oplossingen. Klanten in België zijn onder meer Europ Assistance Belgium, Brussels Airlines, Vanden Borre, CallExcel, Telenet, Base, ING, AG Insurance, KBC, PricewaterhouseCoopers, SPE/Luminus en Nike. Het bedrijf telt in Nederland en België samen 350 medewerkers. Voor meer informatie: www.newtelessence.com

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) levert zeer innovatieve software en services voor contactcenters, zakelijke IP-telefonie en business process automation. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 3500 klanten, waarvan ruim 140 in Nederland en staat gepositioneerd in het leaders quadrant in het Gartner 2010 Contact Center Infrastructure, worldwide Magic Quadrant rapport. Interactive Intelligence heeft ruim 650 werknemers en 14 vestigingen. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl


Noot voor redacties

Voor meer informatie (