Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Utrecht - 8 maart

Utrecht 9 maart 2010 - Negende Service Manager Dag

Op 22 april vindt voor de 9e maal de Service Manager Dag plaats. Door de jaren heen is dit congres hèt evenement voor de persoonlijke ontwikkeling van de service manager in Nederland. Jaarlijks komen hier meer dan 200 bezoekers op af.

Elk jaar organiseert het Ngi de 'Service Manager Dag'. Dit jaar opnieuw in samenwerking met ITSMF Nederland. Dit eendaags evenement behandelt vooral de praktische kant van servicemanagement en is gericht op de service manager die bezig is om vanuit zijn rol invloed uit te oefenen op zowel de ict-beheerorganisatie als op de klant waarop de dienstverlening zich richt.

Het thema in 2010 is 'Service Management is topsport'. Llorenç Aguila, Major Events Global Process Director opent de Service Manager Dag met een blik achter de IT-schermen van de Olympische Spelen en zet de toon voor de dag. Daarnaast komen inhoudelijke lezingen en tracks aan bod zoals ervaringen met de invoering van governance, opbrengsten van uitwijk en samenwerking met de klant, overdracht van project naar operatie en processimulatie.

Wilt u als pers aanwezig zijn bij dit evenement of één of meer sprekers interviewen? Neem dan contact op met Erwin Kuipers via erwin.kuipers@servicemanagerdag.nl .

Meer informatie over de Service Manager Dag

De Service Management Dag wordt georganiseerd in Hart van Holland in Nijkerk

Datum: 22 april 2010
Adres: Regardz Hart van Holland Nijkerk
Berencamperweg 12

3861 MC Nijkerk
Tijd: 9.00 tot 17.00 uur

De deelnemers van de Service Manager Dag worden middels 4 parallelle tracks met interessante lezingen en aansprekende best practices en 2 tracks met workshops nieuwe inzichten geboden. De Service Manager Dag wordt afgesloten met een presentatie van Robin van Galen over teambuilding. Robin was de coach van het dames waterpoloteam dat goud won op de Olympische Spelen van Beijing in 2008.

Vierentwintig sprekers van formaat leveren een bijdrage aan de de Service Manager Dag. Het programma en de sprekers zijn te vinden via: www.servicemanagerdag.nl. De Service Manager Dag 2010 wordt mede mogelijk gemaakt door Fencer, TOPdesk, Microsoft, ITpreneurs, Strict, KEMA Quality (a DEKRA company), Infra, Atos Origin, Hornbill en Infravision



Ingezonden persbericht