Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Grazia: eerste glossy met nieuws en fashion app

Hoofddorp, 22 april 2010 - Altijd en overal op de hoogte van het laatste mode- en shownieuws. In samenwerking met Sanoma Digital lanceert Grazia.nl als eerste Nederlandse glossy een gratis nieuws en fashion app voor op de iPhone.

Á la minute hot news uit Hollywood en de laatste trends uit de modewereld. Alle dagelijkse updates van glossy weekly Grazia kun je vanaf nu gemakkelijk online volgen op je iPhone.

Showbizz & Catwalks & Blogs
Download de applicatie en je hebt de volgende features op je iPhone:

*Nieuws: Snelle updates van het nieuws uit de nationale en internationale showbizz, beelden van de catwalks in Milaan en Parijs, maar ook de nieuwste streetstyle van bij jou om de hoek. *Blogs: Grazia bloggers geven hun persoonlijke kijk op het nieuws uit de mode-, modellen- en beautywereld en de laatste hot gossip van Hollywood. *Latest issue: Altijd precies weten wat je kunt lezen in het nieuwste nummer. *Mail & win: Een overzicht van de leukste mail & win acties van Grazia.

Binnenkort lanceert Grazia ook een mobiele website. Sanoma heeft inmiddels 12 apps en 15 mobiele websites.

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 180 websites, 15 mobiele sites en 9 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Noot voor de redactie (