Internetondernemer WAAT.nl weet wat vrouwen willen


David (32) mailt elke dag met 100.000 dames

AMSTERDAM, 20100422 -- "Exclusieve dagaanbiedingen en de laatste nieuwtjes op het gebied van mode, liefde en seks, beauty en showbizz. Oh, en roddelen en ongegeneerd je mening spuien." David Sluis somt op wat er te doen is op zijn site. Hij is ondernemer en een 'echte vent'. Toch weet hij alles over de beste mascara's, een goede bikiniwax en foute mannen. "Voor WAAT.nl verdiep ik me in vrouwenproducten en in alles wat vrouwen bezig houdt." Hij krijgt wel een beetje hulp, van een elftal aantrekkelijke blogsters wel te verstaan.

Online hangplek voor vrouwen
"Ik heb WAAT.nl in 2008 opgericht als aanbiedingensite, maar dan speciaal voor vrouwen. Dat concept bestond nog niet en het is heel succesvol gebleken. We selecteren heel gewilde dagaanbiedingen. Elke dag heb je 24 uur de kans om die te bestellen. Denk aan een mascara van Yves Saint Laurent voor een derde van de winkelprijs, of een weekendje weg voor de helft van het geld. WAAT.nl is een jaar later voor duizenden vrouwen een dagelijkse online hangplek geworden, ze kijken elke dag even naar de aanbieding en blijven plakken door de blogs van de schrijfsters."

Seks met een goede vriend
Daarmee bedoelt David het bonte gezelschap van de redactie, dat bestaat uit vrouwen en meiden die elke dag schrijven over alles wat hen én de bezoeksters van WAAT.nl interesseert. "Vriendschappen met bonusmogelijkheden", bijvoorbeeld. Redactrice Janet omschrijft op haar pagina in geuren en kleuren haar persoonlijke project van de maand: seks met een tot dan toe platonische vriend. Redactrice Floor doet uit de doeken waarom wij op getrouwde mannen vallen en collega schrijfster Marieke heeft altijd de laatste modenieuwtjes paraat.

Nieuwe site
"Onze redactiemeiden hebben allemaal een eigen groep vaste bezoekers, die elke dag even komen kijken wat er nu weer voor sappigs wordt geschreven", aldus David. "Daar worden onze adverteerders ook blij van." David heeft grote plannen voor WAAT.nl. "WAAT staat voor Women Are All That, wij dragen onze doelgroep hoog in het vaandel en gaan hen binnenkort bedienen met een vernieuwde site, heel bijzondere nieuwe blogsters en dagkoopjes die niemand anders kan bieden."

Over WAAT.nl
WAAT.nl is in 2008 opgericht als de eerste Nederlandse aanbiedingensite voor vrouwen. De site trekt dagelijks duizenden bezoeksters. Die vinden op de site elke dag een speciale aanbieding van een exclusief product, dat nergens anders tegen die prijs te koop is. Daarnaast vinden ze er de blogs van 11 redactrices, die schrijven over het laatste nieuws op het gebied van mode, lifestyle, seks en showbizz, maar ook over relatieperikelen en hun eigen leven. Meer dan 100.000 vrouwen zijn geabonneerd op de nieuwsbrief van WAAT.nl. WAAT.nl is opgericht door David Sluis.