Ingezonden persbericht


RAB NIEUWE HOOFDSPONSOR ADCN

RAB - Radio Advies Bureau - sponsort de ADCN en de Jaarprijzen voor radiocommercials bij de komende Uitreiking van de Lampen op 23 april in de Stadsschouwburg in Amsterdam.

Gemeenschappelijk doel van de samenwerking is het verhogen van de creatieve kwaliteit van radiocommercials. Radio is een geweldig medium voor wie het goed weet te gebruiken. Radio zit in de lift bij adverteerders. De match met online wordt ook steeds sterker en succesvoller.

ADCN-Voorzitter Aad Kuijper: "We zijn blij met RAB. Radio is een uitdaging voor creatieven. Denk niet: dat doen we er wel even bij. We hebben ook toptalent onder de geluidsstudios die je als creatief helpen om er echt iets bijzonders van te maken".

RAB-Directeur George Bohlander: "Radiocommercials maken lijkt simpel en snel. Dat leidt te vaak tot middelmatige spots. Steek je juist meer tijd en energie in je radiocampagne dan krijg je veel en veel meer succes voor terug. Daarom brengen we bij de Uitreiking een handige gids uit 'Kan de radio wat harder', met tips, zonder cijfers, grafieken of hoogdravend gedoe".

----------

RAB - Radio Advies Bureau - heeft tot doel hét kenniscentrum te zijn op het gebied van radio voor de reclamewereld om zo effectieve en creatieve radioreclame te stimuleren. Bij RAB zijn de landelijke en regionale publieke en commerciële radiostations aangesloten. www.rab.fm

De Art Directors Club Nederland - ADCN - is de vereniging voor artdirectors, copywriters, fotografen, vormgevers/ontwerpers, illustratoren, regisseurs, componisten en producers en stelt zich ten doel het creatieve peil van uitingen op het gebied van commerciële communicatie en aanverwante disciplines zichtbaar te maken en te verbeteren. www.adcn.nl

----------

ADCN Hoofdsponsors:
CBS Outdoor, Cebuco, Condor digital, De Persgroep Advertising, Microsoft Advertising, RAB, Straight Premedia ADCN Partner:
Hi