KLM

KLM start 'Breng me thuis' campagne voor allerlaatste gestrande passagiers

KLM heeft sinds dinsdag meer dan 20.000 gestrande Nederlanders naar huis gebracht. De verwachting is dat dit weekend de laatste 15.000 weer thuis komen.

Om er zeker van te zijn dat ook de allerlaatste gestrande KLM passagiers zo snel mogelijk naar Nederland terug kunnen, start KLM Nederland vrijdag 23 april een actie op www.klm.nl. Via een button op de website, met de tekst "Breng me thuis", kunnen passagiers direct in contact treden met KLM om een oplossing te vinden.

KLM doet een oproep aan passagiers om, als er geen zicht is op snelle terugkomst, zich te melden via deze weg. Ook familie of bekenden van KLM passagiers kunnen via "Breng me thuis" contact opnemen met KLM. Naast de button op de Nederlandse website is het nummer +31 20 4 747 747 ingezet.

Voor de internationale markt is een vergelijkbare actie gestart via "Bring me home" op Facebook en Twitter.