Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Glossy BestBites cadeau van 26 april t/m 9 mei
306 BN'ers in gratis magazine in Week van het Tijdschrift

Amsterdam, 8 april 2010 - Maar liefst 306 bekende Nederlanders werken mee aan de unieke glossy BestBites, die iedereen binnenkort cadeau kan krijgen bij aankoop van 6 euro aan tijdschriften in de Week van het Tijdschrift. Thema: wat vind je van Nederland?

Van Yolanthe tot Leo Vroman, van Paul de Leeuw tot Linda de Mol, van Geert Wilders tot Heleen van Royen, van Jan Peter Balkenende tot Mart Smeets, van Anita Witzier tot Robert ten Brink - iedereen geeft zijn/haar eerlijke en soms hilarische mening.

Bij zes euro tijdschriften
De Week van het Tijdschrift is een jaarlijkse promotieweek van de gezamenlijke uitgevers van publiekstijdschriften in Nederland, verenigd in de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgevers Verbond (NUV). Dit jaar duurt de promotie twee weken: van maandag 26 april t/m zaterdag 9 mei. Bij aankoop van zes euro aan tijdschriften krijgt iedereen het eenmalige magazine BestBites cadeau. Dit eerste glossy massablad van Nederland werd gemaakt onder hoofdredactie van 'bladendokter' Rob van Vuure.

Quotes, columns en interviews
De BN'ers vertellen in BestBites wat ze top vinden van Nederland, en wat helemaal niks. Twee quotes, twee 'bites' de man. Ook staan er 16 columns in van Nederlandse hoofdredacteuren en bekende journalisten, 10 interviews met spraakmakende Nederlanders en speciale cartoons en strips.

Voor meer informatie: weekvanhettijdschrift.nl

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht