Hunkemöller kleurt steden oranje sexy kousenbandjes

26/04/2010 09:00

Hunkemöller

26 april 2010- In aanloop naar Koninginnedag kleurt Hunkemöller vanaf vandaag iedere dag een stad in Nederland oranje. Speciaal voor Koninginnedag is er een sexy oranje kousenband ontworpen die op 30 april de nodige aandacht zal trekken. In de week voor Koninginnedag duiken de Hunkemöller kousenbandjes op in verschillende steden. De speurneuzen die de oranje kousenbandjes weten te vinden, maken kans op een rijk gevulde lingeriecard.

ORANJE KOUSEBAND ACTIE

Via http://twitter.com/Hunkemoeller en www.hunkemoller.nl worden aanwijzingen gegeven waar de oranje kousenbandjes gaan opduiken. Wie er één bemachtigd heeft via de aanwijzingen tweet als bewijs een foto naar http://twitter.com/Hunkemoeller.

De winnende foto's ontvangen een Hunkemöller lingeriecard t.w.v. Euro 100,-.

HUNKEMÖLLER & MAXEDA

Hunkemöller, opgericht in 1886, is onderdeel van Maxeda, de grootste non-foodketen van Nederland. Hunkemöller heeft circa 2.700 medewerkers en meer dan 430 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Spanje, Aruba, Cura(cc)ao, Rusland, Polen en Sint-Maarten. Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen en Duitsland. Hunkemöller blijft vooruit kijken en gaat door met de internationale expansie ook in de vorm van International Franchise.

Hunkemöller is nu ook te volgen op Twitter www.twitter.com/hunkemoeller en Hyves http://officielehunkemoller.hyves.nl/. Algemene informatie en de webshop zijn te vinden op www.hunkemoller.nl.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.hunkemoller.nl


Noot voor de redactie: