Ingezonden persbericht



Diemen, 26 april 2010

Kernwaarden merk op unieke wijze verwerkt in campagneconcept Nieuwe reclamecampagne Bright mikt op interactie met innovators

()
Afgelopen vrijdag is de nieuwe reclamecampagne van Bright van start gegaan. Onder de noemer 'Bright stuff by...' laten artiesten op innovatieve wijze zien waar Bright voor staat. De aftrap wordt gedaan door Waldo Lee. Deze kunstenaar geeft in een fraai ontwerp zijn interpretatie van Bright. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Black Magic Marker.

De nieuwe campagne van Bright zal te zien zijn in magazines, online en op posters in Amsterdam. Het idee achter de campagne is dat ontwerpers, kunstenaars en andere creatieven Bright kunnen inspireren. Bright wil deze inspirators - bekend of minder bekend - een platform bieden om hun werk te laten zien aan een groot publiek. Iedereen die de ultieme Bright-gedachte wil vertolken, wordt uitgenodigd zijn of haar werk in te sturen. De campagne van Bright is uniek in z'n soort. Het merk laat zien hoe je een nieuw soort interactie met je achterban kunt creëren.

De campagne van Bright start op een goed moment. Het merk zit in de lift. Een groeiend aantal lezers van het magazine, meer dan 1,7 miljoen pageviews per maand op Bright.nl, veelgebruikte mobiele apps en een grootschalige samenwerking met Vodafone vormen een prima basis voor de volgende fase van het merk. Een fase waarin Bright nog meer dan voorheen de nadruk legt op innovatie en interactie met haar doelgroep.

Bright is een crossmediaal platform dat vol van vernieuwing is en gewijd is aan innovative lifestyle met als hoofdcomponenten technologie, style en design. Bright communiceert met haar doelgroep via een afgestemd pakket van verschillende mediakanalen: Bright Magazine (print), nieuwssite Bright.nl, videosite Bright.tv, Bright.app (mobiel), Bright Spaces (locationservice) en de events Bright Night en Bright Live). Ook zendt Bright haar boodschap uit via Twitter, Facebook en RSS. Bright wordt in Nederland en België uitgegeven door Veen Magazines.