Ingezonden persbericht


Hoofddorp, 26 april

CRM-Systeem SCOPE verwerkt automatisch verhuisdata

SCOPE marketing technology b.v. heeft als eerste en enige CRM-leverancier een koppeling gerealiseerd met de verhuisdatabase van Cendris, onderdeel van TNT Post.

Gemiddeld verhuist per jaar ongeveer 8 procent van de Nederlandse consumenten. Dit betekent dat een CRM-database in een jaar tijd maar liefst 8 procent achteruit gaat in adreskwaliteit. Om dit probleem tegen te gaan, heeft SCOPE marketing technology b.v. een koppeling ontwikkeld met de verhuisdatabase van Cendris. Met behulp van deze koppeling worden op regelmatige basis de nieuwe adressen van verhuisde personen geïmporteerd in de database. Contactgegevens van klanten en prospects blijven hierdoor actueel. Het voordeel hiervan is dat personen waarin een organisatie reeds geïnvesteerd heeft, benaderd kunnen worden zonder verlies van tijd, geld en energie.

Maarten Du Mée, Marketing Manager bij SCOPE gebruiker Wijs & van Oostveen b.v.: "De door SCOPE geboden functionaliteit om adressen te valideren was voor ons een uitkomst. Daar waar we vroeger veel tijd kwijt waren met het opschonen van data, en het om die reden maar weinig deden, schonen we nu regelmatig onze database op. Dit resulteert in minder waste en een betere ROI op onze acties."

Kijk voor meer informatie over de koppeling met de Cendris verhuisdatabase of andere producten van SCOPE marketing technology b.v. op www.scope.nl.

Unquote