Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom introduceert nieuwe release Trinicom T5

Release 5.12 bevat nieuwe functionaliteiten met belangrijke vernieuwingen op het gebied van realtime kennis- en gegevensuitwisseling

Wilp, 26 april 2010 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, introduceert de nieuwe release van Trinicom T5: versie 5.12. Belangrijke vernieuwingen van de release zijn de uitbreiding van T5 X-Server met X-Server Kennis en de mogelijkheid om per gebruikersgroep de antwoord- en reactie HTML-templates in te stellen. Bovendien bevat de nieuwe release een geheel nieuwe module: T5 Event Service.

De eerste uitbreiding is X-Server Kennis, onderdeel van de T5 X-Server module. T5 X-Server is de integratielaag voor data-uitwisseling en deze beschikte al over de modules Klanten en Contacten. Met de release van 5.12 is daar X-Server Kennis bijgekomen, waarmee gebruikers via de server kennisitems kunnen importeren en exporteren. Daarnaast introduceert Trinicom met de release 5.12 een geheel nieuwe module: T5 Event Service. Met deze nieuwe module kunnen andere systemen, bijvoorbeeld een CRM-systeem, realtime geïnformeerd worden over gebeurtenissen en acties in T5. Hierdoor hoeven deze systemen niet te vragen naar de wijzigingen. T5 Event Service is een apart aan te schaffen module als uitbreiding op de T5 X-Server.

Verder beschikt de nieuwe release van Trinicom T5 over een aantal nieuwe functionaliteiten. Zo bestaat nu de mogelijkheid per gebruikersgroep de antwoord- en reactie HTML-templates in te stellen. Tevens zijn in de T5 Brief-, Fax- en Baliemodule de paginanummering, opmaak van paginanummering, de hoogte van de voettekst en de marges instelbaar gemaakt. Hierdoor heeft de klant meer mogelijkheden in de opmaak.

Tot slot zijn er in de T5 Analyse, onder het perspectief Organisatie, twee grafieken toegevoegd. De eerste grafiek biedt inzicht in de verdeling van het aantal keren dat contacten zijn doorgestuurd. De tweede grafiek toont procentueel hoeveel van de contacten minstens één keer zijn doorgestuurd per afdeling of medewerker, waarbij gekozen kan worden tussen de afdeling/medewerker die het contact als eerste ontving of die het heeft afgesloten.

"Met behulp van alle klantenfeedback en de vele gebruikerservaringen hebben wij met trots weer een nieuwe release van Trinicom T5 kunnen introduceren!", stelt Wilco Rietberg, directeur van Trinicom. "Wij blijven continu bezig om Trinicom T5 uit te bouwen en te verbeteren en alle feedback die we krijgen draagt eraan bij dat wij optimaal rekening kunnen houden met de wensen van de klanten. Doordat wij elk half jaar met een nieuwe release komen, beschikken onze klanten altijd over de juiste tools om uitdagingen aan te kunnen."




Ingezonden persbericht