Bekende Nederlanders gek op eigen streek of stad

27/04/2010 15:16

VVV Nederland

VVV lanceert opvallende promotiecampagne

Leersum, 27 april 2010 - In het kader van het 125-jarig jubileum van de VVV als dé informatiebron en wegwijzer voor toerisme en recreatie in Nederland lanceert de VVV een unieke radio- en printcampagne. In deze campagne vertegenwoordigt een groot aantal bekende Nederlanders hun geboortestreek.

In radiocommercials en op abri posters brengen diverse BN'ers dit voorjaar hun eigen regio onder de aandacht. Zij willen graag aan elke Nederlander uitleggen hoe mooi hun eigen streek is. Maar omdat zij het zelf veel te druk hebben om dat goed te kunnen doen gaat dat natuurlijk niet en roepen ze het publiek op om naar de VVV te gaan.

Impuls

Met deze eerste nationale VVV campagne wil VVV Nederland samen met de aangesloten VVV-organisaties in het VVV-jubileumjaar een extra impuls geven aan toerisme en recreatie in eigen land.

BN'ers

De volgende BN'ers werken mee aan de VVV-campagne:

Danny de Munk Amsterdam

Karin Bloemen Hollandse Kust

Annette Barlo Waddeneilanden

Jan Mulder Groningen

Marijke Helwegen heel Nederland

Joop Braakhekke Veluwe

Ronald Giphart Dordrecht

Anky van Grunsven Brabant

Jan Vayne Overijssel

Janine Jansen Utrecht

Ali B. Almere

Jan Jaap van der Wal Leeuwarden





http://www.vvv125jaar.nl