Ingezonden persbericht


********************************PERSBERICHT********************************

Genomineerde serie ook online aanwezig

Fortress ontwikkelt Dat Heb Ik Weer widget

Widget maakt koppeling tussen twee communities

Om gebruikers van Hyves kennis te laten maken met een aantal leuke functionaliteiten van de Dat Heb Ik Weer community heeft Fortress Digital Agency een interactieve widget gebouwd. Deze Dat Heb Ik Weer widget maakt gebruik van de API's van Hyves maar ook van de functies van het bestaande Dat Heb Ik Weer netwerk. De widget werd ontwikkeld ter promotie van het derde deel in de Dat heb ik weer!-serie van Carry Slee. In 2008 verscheen het eerste deel. Inmiddels zijn er drie boeken en een testjesboek over Britt verschenen en zijn er al 150.000 exemplaren verkocht.

De community is door uitgever Foreign Media Books in het leven geroepen om fans van het populaire personage Britt een plek te geven om op allerlei manieren met elkaar te communiceren. Testjes die op deze site worden gezet verschijnen vanaf nu ook automatisch ook in widget. Hierdoor wordt het bereik van de site sterk vergroot en wordt de doelgroep van meiden tussen de 10 en de 15 jaar ook op Hyves bereikt. In de widget, die in dezelfde stijl als de community is ontworpen, zijn ook video's van Britt te zien.

Over Fortress
Fortress Digital Agency is gespecialiseerd in het bouwen van Widgets, Applicaties, Actiepagina's en Websites met koppelingen naar de sociale netwerken. Ze levert zo de tools voor interactieve campagnes en voor de algehele online strategie. Gezamenlijk met Fortress Social Branding, de partij voor verspreiding en consultancy op social media, heeft het bedrijf meer dan 5 jaar ervaring in social media en is het uitgeroeid tot een volwaardig full service bureau. Fortress ontwikkelde eerder campagnes voor partijen zoals War Child, Walt Disney Benelux, Sony Computer Entertainment, de BankGiro Loterij en Big Ben Interactive.

*********************NOOT VOOR DE REDACTIE**********************

Aanvullende info