Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Cendris kiest voor kwaliteit; MBO3 traject verzorgd door Tele'Train

Donderdag 29 april 2010

AMSTERDAM, 28 APRIL - Om alle call center agents een MBO3 opleiding te bieden heeft Cendris, specialist in directe communicatie, gekozen voor Tele'Train als vaste opleidingspartner. Na een succesvolle tweejarige pilot wordt de opleiding voor contactcenter medewerker uitgebouwd naar een structureel platform.

Jeroen Veldstra, directeur Cendris: "We zijn al langere tijd op zoek naar een partner die onze agents een gedegen opleiding kan bieden. Voor ons is kwaliteit en innovatie heel belangrijk. Tele'Train heeft bewezen aan deze kwaliteiten te voldoen". Dat innovatieve aspect komt onder andere terug in de Edu-Portal. Een nieuwe, praktische tool ontwikkeld door Tele'Train voor het managen en beheren van opleidingen. Bijkomend voordeel is dat men daarmee ook op relatief eenvoudige wijze maximaal resultaat kan halen uit de subsidiemogelijkheden. "Cendris kiest voor resultaatgericht opleiden en dat past bij Tele'Train", aldus Jeroen van de Star ,directeur Training & Education. "We willen graag concrete resultaatafspraken maken en dankzij de Edu-Portal zijn deze ook makkelijk meetbaar.