Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
MyCall experimenteert in Rotterdam met exclusief callcenter voor Vodafone
Donderdag 29 april 2010
Utrecht, 27 april 2010. Het inrichten van facilitaire dedicated
contactcenters dringt het verloop van medewerkers drastisch terug. In
dedicated contactcenters worden de look & feel, inrichting en
werkprocedures toegesneden op de opdrachtgever. Op basis van eerste
ervaringen met een door MyCall speciaal ingerichte locatie wordt een
reductie van het verloop van zo'n vijftig procent verwacht. Dit zei
MyCall-directeur Jeroen de Vries bij zijn Utrechtse VIP-lunch,
georganiseerd ter gelegenheid van de TCD-dagen. MyCall heeft in
opdracht van Vodafone onlangs een eerste dedicated contactcenter
geopend in Rotterdam.
De Vries is zeer hoopvol over de algehele performance van deze
facilitaire dienstverlening voor outbound. "Medewerkers hebben het zeer
naar hun zin in een merkgerelateerde omgeving die professioneel is
doorgevoerd. En door het aanpassen van de werkprocessen aan de
opdrachtgever wordt de relatie nog hechter. Wij zijn het stadium van
postertjes plakken voorbij. En zelfs in onze eigen non-dedicated
locaties wordt door professionele inrichting en organisatie veel werk
gemaakt van het goede gevoel van de agents. Dedicated MyCall dus!"
Over MyCall
MyCall is de grootste in outbound services gespecialiseerde
contactcenterorganisatie van Nederland. Het bedrijf werkt vanaf 9
locaties in Nederland, België en Marokko voor bekende merken in de
Benelux, zoals KPN, Persgroep, Belgacom, Postcode Loterij, Yves Rocher
en KWF. Het bedrijf maakt deel uit van de Experience Groep, opgericht
in 1996. Naast Mycall Callcenters levert deze groep onder meer
uitzenddiensten via MyCall Jobcenters.