Cendris

Persbericht

28.04.10 15:11

Cendris kiest voor kwaliteit; MBO3 traject verzorgt door TeleTrain

Om alle call center agents een MBO3 opleiding te bieden heeft Cendris, specialist in directe communicatie, gekozen voor TeleTrain als vaste opleidingspartner. Na een succesvolle tweejarige pilot wordt de opleiding voor contactcenter medewerker uitgebouwd naar een structureel platform.

Jeroen Veldstra, directeur Cendris: We zijn al langere tijd op zoek naar een partner die onze agents een gedegen opleiding kan bieden. Voor ons is kwaliteit en innovatie heel belangrijk. TeleTrain heeft bewezen aan deze kwaliteiten te voldoen.

Dat innovatieve aspect komt onder andere terug in de Edu-Portal. Een nieuwe, praktische tool ontwikkeld door TeleTrain voor het managen en beheren van opleidingen. Bijkomend voordeel is dat men daarmee ook op relatief eenvoudige wijze maximaal resultaat kan halen uit de subsidiemogelijkheden. Cendris kiest voor resultaatgericht opleiden en dat past bij TeleTrain, aldus Jeroen van de Star ,directeur Training & Education. We willen graag concrete resultaatafspraken maken en dankzij de Edu-Portal zijn deze ook makkelijk meetbaar.

Perscontact