Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Donderdag 29 april 2010

KVV opent aanval op gebakken lucht in de politiek

Kies Voor Vers begint landelijk offensief

Na zich lange tijd stil te hebben gehouden zal de KVV zich op Koninginnedag aan de kiezers presenteren met een landelijke campagne. In 80 steden heeft de KVV inmiddels filialen geopend waar sympathisanten terecht kunnen.

De KVV wil met een vers imago vooral aandacht vragen voor de juiste keuzes en de juiste voedingbodem, alsook smaak geven aan de landelijke politiek.

"Het is ondermeer de gebakken lucht die kiezers krijgen voorgeschoteld, waar de KVV een vers en nieuw geluid wil laten horen. Het publiek moet beter worden geïnformeerd over wat goed en gezond eten is en waar ze dat kunnen krijgen. Daar willen wij met onze website www.kiesvoorvers.nl een eerste stap mee zetten", aldus partijleider de heer B.J. de Koning.

De KVV zal zich op 30 april voor het eerst op de verkiezingspanelen aan het grote publiek voorstellen. De website gaat die dag online en onze 100 vestigingen zullen zich dan openstellen voor belangstellenden.




Ingezonden persbericht