PERSBERICHT
M4N: 'Langetermijnrelatie met affiliates werpt vruchten af'
Succesvolle samenwerking M4N en Winkelpower.nl
Amsterdam, 4 mei 2010 - Affiliate marketing netwerk
Van Agtmaal was erg verrast toen hij plotseling in Etten-Leur een taart ontving. In 2001 startte hij met zijn website
Ecpc
Door de tips werd Van Agtmaal zich bewust van het feit dat het gaat om het bieden van nog betere en nauwkeurige informatie die is toegespitst op verschillende soorten bezoekers, waardoor de conversie toeneemt. 'Het gaat niet alleen om veel kliks en verkeer maar om de conversie en
300 miljoen euro
Inmiddels heeft het affiliate marketing netwerk 20.000 contacten (voornamelijk affiliates) in de database, die zorgvuldig beoordeeld en geselecteerd zijn. Vorig jaar is er door consumenten voor meer dan 300 miljoen euro via affiliates bij klanten van M4N besteed. 'Door deze aantallen ga je je realiseren dat we een belangrijke rol spelen door consumenten via affiliates sneller, beter en nauwkeuriger bij de juiste aanbieders van producten te brengen. Elke softwarefunctie, elk telefoontje, iedere e-mail of actie die we ondernemen staat hier direct of indirect mee in verbinding', aldus Joosten.
Langetermijnresultaat
Om deze reden heeft het bedrijf fors geïnvesteerd in de specifieke branchekennis van de accountmanagers en besteedt het veel aandacht aan relatiebeheer en kwaliteit. Van Agtmaal: 'Kwaliteit wint altijd. Bij M4N begon dat met de eerste persoonlijke e-mail. Nu denken de accountmanagers van het affiliate marketing netwerk nog steeds erg met me mee en zijn ze pro-actief in hun handelen. Ik ken ondertussen steeds meer mensen bij M4N, ook in de techniek en ondersteunende afdelingen. Allemaal hebben ze dezelfde drive voor kwaliteit, openheid en langetermijnresultaat.'
Over M4N
M4N heeft als missie om het zoeken, vinden en kopen van producten op internet gemakkelijker te maken. M4N bereikt dit door een netwerk van website eigenaren, affiliates genoemd, te koppelen aan aanbieders van producten op internet. Het bedrijf ziet de affiliates als distributiekanaal: zij maken informatie (commercieel en niet commercieel) namelijk toegankelijk voor specifieke doelgroepen en linken naar de juiste plekken op de vaak uitgebreide websites van adverteerders. Met M4N kunnen zowel affiliates als adverteerders beter op het online koopproces afstemmen door middel van goede statistieken en promotiemateriaal. Voor meer informatie, zie: