Ingezonden persbericht


Diesel kiest voor Boomerang

Boomerang is voor de ´Be Stupid´ campagne van Diesel in actie gekomen in de grote steden van de Benelux.

Speciaal voor deze campagne heeft Boomerang 50.000 originele Chinese ´fortune cookies´ voorzien van een slimme ´stupid´ boodschap. Deze cookies werden bij de thee en koffie geserveerd door barpersoneel in speciale Diesel shirts. Onder het mom pakken wat je plakken kan zijn magneten met ´be stupid´ teksten door de grote steden verspreid. Het duurde niet lang voordat Diesel-fans dit in de gaten kregen want binnen een paar dagen was er geen magneet meer terug te vinden! De Boomerang Freecards met dezelfde boodschap bleken een goed alternatief.

http://cards.boomerang.nl/video/redactie/diesel-be-stupid

Noot voor redacties

Adverteerder : Diesel Benelux

Campagne : BE STUPID

Verantwoordelijk bij klant : Muriel Dalmulder en Laura Visser

Verantwoordelijk bij bureau : Mindshare/Barbara van der Kolff, Kinetec/Robert vd Starre

Verantwoordelijk bij Boomerang : Camille Richardson

Voor meer informatie (