Nieuw mobiel merk Blyk gelanceerd op het netwerk van Vodafone

05/05/2010 10:46

Vodafone Libertel NV

Gratis bellen en SMS'en met Blyk dankzij mobile advertising


05 mei 2010 - Vandaag lanceert Blyk in Nederland zijn mobiele service op het Vodafone netwerk. Vodafone Nederland ondersteunt het innovatieve Mobile Advertising concept waarbij leden relevante aanbiedingen en content krijgen. Jongeren in de leeftijd van 16-29 jaar kunnen gratis sms'en naar alle netwerken en gratis bellen met andere Blyk gebruikers in ruil voor merkberichten die op het mobiele toestel getoond worden. De berichten bestaan uit relevante informatie en content, aanbiedingen en entertainment, aangeboden door merken die zich richten op jongeren. Voor adverteerders is Blyk het interactieve communicatiekanaal waarbij merken direct toegang hebben tot de gepersonaliseerde opt-in Blyk database.

Sten van der Ham, Head of Consumer Marketing Prepaid, Vodafone Nederland: "Het merk Blyk en het gehele concept dat erachter zit, is een bewezen succes onder jongeren in de UK. Daarnaast is Mobile Advertising een markt die nog in de kinderschoenen staat in Nederland en waar wij veel van verwachten de komende jaren. Wij zijn ervan overtuigd dat het een succesvolle samenwerking wordt, waarbij Vodafone zorg draagt voor de kwaliteit van de Telcomdiensten en Blyk garant staat voor een unieke mobiele media ervaring voor jongeren."

Eric Kip, Directeur Blyk Nederland: "Naast de goede kwaliteit van het Vodafone netwerk kunnen de Blyk leden tevens gebruik maken van de uitgebreide diensten van Vodafone, zoals razendsnel internetten en bellen in het buitenland. Met deze samenwerking bieden wij klanten 'best of both worlds'.





http://www.blyk.com