Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Quality Contacts opent derde vestiging
Woensdag 5 mei 2010
SCHAGEN, 4 mei 2010 - Facilitair contactcenter Quality Contacts heeft
afgelopen maand haar derde vestiging geopend in Zwolle. De aanhoudende
groei en de vraag van opdrachtgevers om ook elders in het land
vertegenwoordigd te zijn, waren voor Quality Contacts reden om in
Zwolle een contact center te openen.
Het contact center beschikt over 60 werkplekken en biedt ruimte om uit
te breiden naar 120 werkplekken. De vestiging is vlak bij hoofdwegen en
openbaar vervoer gelegen, wat zorgt voor een optimale bereikbaarheid
voor zowel opdrachtgevers als werknemers.
Sinds de start van de onderneming maakte Quality Contacts een constante
groei door. In 2005 begon zij in Schagen met slechts vijf medewerkers
en enkele kleine opdrachtgevers. Al snel werd de kwaliteit die geboden
werd opgemerkt in de branche met als gevolg dat Quality Contacts er een
hoop nieuwe, en grotere, opdrachtgevers bij kreeg en daarmee werk kon
bieden aan steeds meer mensen.
In 2009 groeide Quality Contacts uit haar jasje en verhuisde daarom
naar een grotere vestiging in Schagen met 150 werkplekken. In dat
zelfde jaar werd er ook nog een vestiging in Velserbroek geopend en met
de komst van de vestiging in Zwolle beschikken zij nu over ruim 270
werkplekken en kan er werk worden geboden aan 400 tot 600 medewerkers.
In de vijf jaren dat Quality Contacts bestaat, heeft zij haar diensten
en kwaliteiten verder uitgebreid en verbeterd. Ondernemers Age de Jong
en Niels Vader zijn trots op hetgeen zij tot nu toe hebben neergezet. "
Vandaag de dag kunnen we vrijwel alles op het gebied van customer care
verzorgen en uit handen nemen. We bieden naast onze standaard
oplossingen veelvuldig maatwerk oplossingen aan op de gebieden van
telemarketing tot helpdesk en van fulfilment tot data-entry. We volgen
actief de behoeften en trends in de markt waardoor we in staat zijn om
te voorzien in behoeftes voordat deze daadwerkelijk ontstaan. En
daarmee proberen we een voorsprong te nemen. De aanhoudende vraag naar
onze diensten zijn voor ons het bewijs dat we onze dienstverlening op
de juiste wijze uitoefenen" aldus de ondernemers.