Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Quality Contacts opent derde vestiging

Woensdag 5 mei 2010

SCHAGEN, 4 mei 2010 - Facilitair contactcenter Quality Contacts heeft afgelopen maand haar derde vestiging geopend in Zwolle. De aanhoudende groei en de vraag van opdrachtgevers om ook elders in het land vertegenwoordigd te zijn, waren voor Quality Contacts reden om in Zwolle een contact center te openen.

Het contact center beschikt over 60 werkplekken en biedt ruimte om uit te breiden naar 120 werkplekken. De vestiging is vlak bij hoofdwegen en openbaar vervoer gelegen, wat zorgt voor een optimale bereikbaarheid voor zowel opdrachtgevers als werknemers.

Sinds de start van de onderneming maakte Quality Contacts een constante groei door. In 2005 begon zij in Schagen met slechts vijf medewerkers en enkele kleine opdrachtgevers. Al snel werd de kwaliteit die geboden werd opgemerkt in de branche met als gevolg dat Quality Contacts er een hoop nieuwe, en grotere, opdrachtgevers bij kreeg en daarmee werk kon bieden aan steeds meer mensen.

In 2009 groeide Quality Contacts uit haar jasje en verhuisde daarom naar een grotere vestiging in Schagen met 150 werkplekken. In dat zelfde jaar werd er ook nog een vestiging in Velserbroek geopend en met de komst van de vestiging in Zwolle beschikken zij nu over ruim 270 werkplekken en kan er werk worden geboden aan 400 tot 600 medewerkers.

In de vijf jaren dat Quality Contacts bestaat, heeft zij haar diensten en kwaliteiten verder uitgebreid en verbeterd. Ondernemers Age de Jong en Niels Vader zijn trots op hetgeen zij tot nu toe hebben neergezet. " Vandaag de dag kunnen we vrijwel alles op het gebied van customer care verzorgen en uit handen nemen. We bieden naast onze standaard oplossingen veelvuldig maatwerk oplossingen aan op de gebieden van telemarketing tot helpdesk en van fulfilment tot data-entry. We volgen actief de behoeften en trends in de markt waardoor we in staat zijn om te voorzien in behoeftes voordat deze daadwerkelijk ontstaan. En daarmee proberen we een voorsprong te nemen. De aanhoudende vraag naar onze diensten zijn voor ons het bewijs dat we onze dienstverlening op de juiste wijze uitoefenen" aldus de ondernemers.