Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
06 mei 2010

Hennie van der Most nu ook in de appels?
Ludieke actie in samenwerking met Free Food for All

Het concept van Free Food for All is eigenlijk heel eenvoudig: bedrijven en organisaties geven gratis voedselproducten weg en krijgen in ruil daarvoor alle ruimte hun (commerciële) boodschap exclusief op de verpakking te zetten. Of gewoon op het product zelf, zoals Hennie van der Most doet.

Deze ludieke actie is een initiatief van Free Food for All en hiervoor worden de eerste weken van mei bij deelnemende supermarkten gratis appels uitgedeeld. Geheel volgens het Free Food-concept zijn deze appels voorzien van een reclameboodschap, in dit geval een 'Van der Most-sticker'. Natuurlijk om onder de aandacht te brengen hoe gezond het eten van vers fruit is, maar ook om klanten van die supermarkten extra voordelig kennis te laten maken met Speelstad Oranje en Preston Palace, voorbeelden van de unieke concepten waar Van der Most zich mee bezig houdt. De klant krijgt deze gratis appel bij de kassa van één van de deelnemende supermarkten en de bijbehorende voucher geeft recht op korting bij een bezoek aan Speelstad Oranje of Preston Palace.

De gratis appels worden overigens tegen kostprijs en dus zonder winstoogmerk geleverd door Freshweb.nl, dé specialist als het gaat om levering van dagverse producten zoals groente, fruit, zuivel, vlees en vis aan horeca en grootverbruiker.

Natuurlijk wil Free Food for All ook met uw bedrijf meedenken over een dergelijk concept; op www.freefoodforall.nl vindt u aanvullende informatie.

einde persbericht

Dit persbericht is ingestuurd door Tanja Offerein / TOtaal & tekst / 06-41737101