Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

CBS Outdoor versterkt salesforce met Ivar Camps en Babs de Goeij-Koster

Amsterdam, 6 mei 2010- CBS Outdoor breidt haar salesteam uit met Ivar Camps en Babs de Goeij-Koster. Beiden starten in respectievelijk juni en juli als Sales Manager. Camps is diverse keren genomineerd voor de Carl Lipp Ring. Hij werkte hiervoor bij Audax Media, waar hij Sales Manager was. Camps heeft veel kennis van het medialandschap en heeft zijn media-expertise opgedaan bij onder meer Sanoma Uitgevers B.V., Talpa B.V. en National Geographic Channel. De Goeij-Koster, eveneens een bekend gezicht in de media, werkte hiervoor bij IP Network a RTL Group Company als (Interim) International Sales Manager.

"CBS Outdoor is verheugd deze twee prominenten uit de media in te kunnen lijven. Hiermee is het salesteam weer op volledige sterkte om het totale productaanbod bij adverteerders en bureaus onder de aandacht te brengen", aldus Sales & Marketing Director Guido Lambriks.

Over CBS Outdoor
CBS Outdoor exploiteert buitenreclame en stadsmeubilair, zoals abri's en billboards, stationsreclame, bus- en tramreclame en digitale outdoormedia. CBS Outdoor maakt deel uit van CBS Corporation.