Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
ONTWERPWEDSTRIJD SLAM!FM TV-COMMERCIAL VAN START

Hilversum, 6 mei 2010 - SLAM!FM en www.ontwerpen-voor-geld.nl gaan een ludieke samenwerking aan. SLAM!FM heeft voor het ontwerpen van haar tv-commercial voor de zomercampagne 'The Beat of Summer' een wedstrijd uitgeschreven onder de 4.000 ontwerpers die al zijn aangesloten op dit platform. De hoofdprijs bestaat uit het uitzenden van de winnende commercial op onder meer Discovery Channel, TMF, MTV, SLAM!TV en het prijzengeld van ¤ 1.000,-.

Iedereen die denkt de beste commercial voor SLAM!FM 'The Beat of Summer' te kunnen maken, kan deze uitdaging aangaan door zich aan te melden op de website www.ontwerpen-voor-geld.nl of via de link op www.slamfm.nl. Luisteraars worden opgeroepen uit alle inzendingen te kiezen en te stemmen op hun favoriete commercial. Uiteindelijk bepalen luisteraars en het creatieve team binnen SLAM!FM samen welke commercial zal worden uitgezonden deze zomermaanden.

SLAM!FM wil graag een kweekvijver zijn voor jong talent. Jacqueline Bierhorst, Algemeen Directeur SLAM!FM: 'Ik ben ontzettend benieuwd wat het resultaat wordt van deze ontwerpwedstrijd. Het is spannend en ik kan niet wachten totdat we de eerste resultaten binnen krijgen. Ik hoop echt dat er een knaller tussenzit!'

SLAM!FM zal deze zomer vanaf 26 juni weer los gaan met 'The Beat of Summer'. Op de radiozender zal de vormgeving en de platenkeuze weer compleet in het teken van de zomer staan. Dit wordt online ondersteund, in print met advertenties en op verschillende televisiezenders waar de tv commercial zal worden gedraaid. Daarnaast is SLAM!FM op veel festivals te vinden. SLAM!FM trapt zoals ieder jaar de zomer af met het strandfeest van het jaar: de SLAM!FM Beachbreak op 26 juni aanstaande.

Noot voor de redactie,