Onderzoek: actie trekt consument over de streep

07/05/2010 10:55

World Ticket Center B.V.

Uit onderzoek van World Ticket Center blijkt dat exclusieve en unieke acties erg gewaardeerd worden door consumenten. Hierdoor gaan ze sneller over tot een aankoop. World Ticket Center heeft daarom besloten een auto te gaan weggeven in de maand mei. Consumenten die in de maand mei boeken bij World Ticket Center, maken kans op een FIAT 500 (www.worldticketcenter.nl/fiat500). Deze actie van World Ticket Center is uniek te noemen, aangezien er in de reisbranche nog nooit eerder een consumentenactie is geweest waarbij de consument kans maakte op een auto bij het boeken van een vliegticket. Reisorganisaties voeren in de regel voortdurend acties in de vorm van kortingen of aanbiedingen die vaak vergelijkbaar aan elkaar zijn.

World Ticket Center is een van de grootste zelfstandige reisorganisaties van Nederland en is sinds 1983 een van de marktleiders op vliegreizen. World Ticket Center biedt naast wereldwijde vliegtickets, hotels, autohuur en complete zonvakanties verspreid over vele bestemmingen aan! World Ticket Center is dé specialist van Nederland op het gebied van wereldreizen en verre bestemmingen en is aangesloten bij SGR, IATA, PATA, ASTA. Met gemiddeld 25.000 bezoekers per dag is www.worldticketcenter.nl een van de grootste reiswebsites van Nederland.





http://www.worldticketcenter.nl/fiat500