XS4ALL
InternetVraagbaak voor XS4ALL-klanten
04-05-2010
Categorie: Bedrijfsnieuws
Op 7 mei opent XS4ALL de InternetVraagbaak. Hier kunnen klanten van
XS4ALL telefonisch alle vragen stellen die ze over internet hebben. De
vraagbaak is bedoeld voor alle klanten. Dus van beginnende internetter
tot doorgewinterde techneut. De service is 100% XS4ALL: wie belt,
krijgt uitsluitend XS4ALL-medewerkers aan de lijn met veel ervaring en
expertise. Het gebruik van de InternetVraagbaak is bij het abonnement
inbegrepen.
XS4ALL vindt dat het verlenen van goede service niet ophoudt bij de
internetverbinding en wil mensen ook ondersteunen bij het gebruik van
internet. De InternetVraagbaak moet mensen helpen om meer uit internet
te halen. Elk antwoord is maatwerk. "Of consumenten nu willen weten hoe
ze hun computer optimaal kunnen beveiligen, hoe ze een filmpje
uploaden, of hoe ze een website bouwen. Op alle vragen geven we
persoonlijk antwoord", aldus woordvoerder Niels Huijbregts.
Er blijkt veel animo te bestaan voor de InternetVraagbaak. Onderzoek
van TNS Nipo in opdracht van XS4ALL toont aan dat één op de drie
consumenten minder met internet doet dan hij/zij zou willen. Hiervan
geeft 52% als belangrijkste reden dat het te veel tijd kost om uit te
zoeken hoe nieuwe dingen werken. Andere veelgenoemde redenen zijn: niet
weten hoe iets werkt (33%) en twijfels over de veiligheid van websites
(26%).