Steun Oranje thuis met aanmoedigingskreten op reusachtige raamstickers

07/05/2010 11:52

PepsiCo

UTRECHT, 7 mei 2010 - Gaat heel Nederland het Oranje team steunen met aanmoedigingskreten op reusachtige raamstickers? Als het aan de makers van onmisbare 'thuis-voor-de-buis-voetbal-kijken' merken Lay's, Smiths, Duyvis, Doritos, Snack a Jacks, Pepsi, 7-Up en Sisi ligt wel. Vanaf 10 mei krijgen consumenten in de supermarkt bij aanschaf van drie producten een ReuzeLeus cadeau. De Reuzeleus is een raamsticker in flink formaat met grappige en opvallende aanmoedigingskreten en tribune yells als 'Aanvalluhh!', 'T is stil aan de overkant', 'Jetzt geht's los!' en 'Wij houden van Oranje'.

Met deze vrolijke voetballeuzen kunnen supporters volop meedoen aan de Oranjegekte tijdens de aankomende voetbalperiode. De stickers zijn gemakkelijk te verwijderen en geschikt voor gebruik thuis, in de auto of in het café. Er zijn vijftien verschillende ReuzeLeuzen voor alle échte Oranje voetbalfans. Meerdere stickers op de ramen geven een huis een echte vrolijke supportersuitstraling. Een goed steuntje in de rug van de twaalfde man aan het thuisfront voor onze toppers.

De reuzenstickers zijn een gezamenlijk initiatief van PepsiCo en Vrumona. PepsiCo is het tweede voedingsmiddelenbedrijf ter wereld met bekende merken als Lay's, Smiths, Duyvis, Doritos, Snack a Jacks, 7-up en Pepsi. Vrumona produceert in Nederland onder andere Pepsi, 7-up en Sisi.

Over PepsiCo

PepsiCo heeft wereldwijd de meeste merken in voeding en dranken. De divisies Frito-Lay, Quaker, Pepsi-Cola, Tropicana en Gatorade bieden honderden smakelijke producten waar consumenten in meer dan tweehonderd landen van genieten. Jaarlijks verkopen 18 productcategorieën van PepsiCo ieder een miljard dollar in en buiten de supermarkten. PepsiCo kent een jaarlijkse omzet van bijna 60 miljard dollar. Wereldwijd werken er bij PepsiCo 285.000 mensen, waaronder circa 850 mensen in Nederland, samen aan Performance with Purpose (duurzame groei). PepsiCo neemt zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus door een breed assortiment gezonde, gemakkelijke en lekkere producten te bieden, zijn milieubelasting te verminderen en een stimulerende werkomgeving te bieden die diversiteit hoog in het vaandel heeft staan. Meer informatie kunt u vinden op www.pepsico.com en www.pepsico.nl.