Ingezonden persbericht

Mountain Design restyled de iconische Brinta range

Den Haag, april 2010

Vanaf heden ligt de nieuwe verpakking van Brinta in alle supermarktschappen, welke is ontworpen door designbureau Mountain Design. Met deze restyle bestendigt Brinta het karakteristieke eigen design waarmee een nog grotere herkenbaarheid met een bijhorende uitstraling als marktleider wordt neergezet.

De energie die je van Brinta krijgt wordt gebruikt als storyteller in het design, om zo de consument uit te dagen het beste uit jezelf te halen. Deze energie is visueel terug te vinden op de verpakking, door de stralende zon, de volkoren tarwe en het claimpanel. Zo vormt Brinta de basis voor een krachtige start van iedere dag!

'De verpakking straalt kracht en natuurlijkheid uit, Brinta is en blijft hiermee een autoriteit op het schap' aldus Peter Guldemond (Art Director, Mountain Design)

De nieuwe Brinta verpakking is nu verkrijgbaar in alle supermarkten in Nederland

Credentials
Opdrachtgever: Heinz
Merk: Brinta
Bureau: Mountain Design
Account manager: Judith de Kooning
Creatie: Peter Guldemond



Ingezonden persbericht