Ingezonden persbericht
Mountain Design restyled de iconische Brinta range
Den Haag, april 2010
Vanaf heden ligt de nieuwe verpakking van Brinta in alle supermarktschappen, welke is ontworpen door designbureau Mountain Design. Met deze restyle bestendigt Brinta het karakteristieke eigen design waarmee een nog grotere herkenbaarheid met een bijhorende uitstraling als marktleider wordt neergezet.
De energie die je van Brinta krijgt wordt gebruikt als storyteller in het design, om zo de consument uit te dagen het beste uit jezelf te halen. Deze energie is visueel terug te vinden op de verpakking, door de stralende zon, de volkoren tarwe en het claimpanel. Zo vormt Brinta de basis voor een krachtige start van iedere dag!
'De verpakking straalt kracht en natuurlijkheid uit, Brinta is en blijft hiermee een autoriteit op het schap' aldus Peter Guldemond (Art Director, Mountain Design)
De nieuwe Brinta verpakking is nu verkrijgbaar in alle supermarkten in Nederland
Credentials
Opdrachtgever: Heinz
Merk: Brinta
Bureau: Mountain Design
Account manager: Judith de Kooning
Creatie: Peter Guldemond
Ingezonden persbericht