Jaspersoft - 41% verbetering Customer Support Efficiency met Exalead

10/05/2010 12:40

Exalead

Enterprise data en social media content worden gecombineerd voor een veelomvattend klantoverzicht

San Francisco, CA 27 April, 2010 - Exalead, een mondiale speler op het gebied van information access oplossingen en search-based applications voor de enterprise en op het web, maakte vandaag bekend dat Jaspersoft zijn customer support efficiency significant heeft verbeterd met Exalead Clouwview.

Jaspersoft, producent van 's werelds meest gebruikte Business Intelligence software, is het snelstgroeiende BI software bedrijf met een fors en gevarieerd klantenbestand. Recentelijk heeft Jaspersoft kenbaar gemaakt dat zijn software meer dan 10 miljoen maal is gedownload en dat het meer dan 125.000 geregistreerde community leden in meer dan 150 landen heeft. Deze groei creëert nieuwe uitdagingen voor de support van Jaspersoft.

"Wanneer onze klanten belden met de support van Jaspersoft, maakten wij gebruik van verschillende informatiebronnen die relevant konden zijn met betrekking tot hun supportvraag. Bijvoorbeeld: onze documentatie, de interne- en externe wiki's, Salesforce.com case management systeem en onze JasperForge.org community website, om er maar een paar op te noemen," zei Matthew Geise, Senior Director of Services Technology bij Jaspersoft. "Met Exalead kunnen we nu vanuit één plek een uniforme zoekopdracht uitvoeren door al deze informatiebronnen en het snel verfijnen naar de meest relevante informatie. Dit is een significante verbetering van de performance en de juistheid waarmee we onze klanten succesvol kunnen helpen."

Jaspersoft heeft ook Google Enterprise Search en de open source Solr geëvalueerd voordat uiteindelijk werd gekozen voor Exalead.

"Ik ben erg enthousiast over deze search-based oplossing omdat het traditionele enterprise klantgegevens en social media content combineert met als resultaat een uitstekend overzicht per onderwerp," zei Eric Rogge, Sr. Director of Market Development bij Exalead U.S. "Dit is een goed voorbeeld van hoe gestructureerde en ongestructureerde data kan worden gecombineerd en direct toegevoegde waarde te bieden aan de dagelijkse activiteiten van de business."

Exalead Cloudview biedt uniforme toegang tot informatie voor klantondersteuning. Zowel als standalone search-based application (SBA) als geïntegreerd in het bestaande customer service platform, biedt Cloudview:


- Verbetering van de productiviteit per medewerker/ agent en klanttevredenheid dankzij de de sterk verbeterde toegankelijkheid van informatie;


- Een toename van de waarde en omvang van de informatie die beschikbaar is voor de support medewerkers en klanten;


- Web gebaseerde zoekvragen en interactieve navigatie zonder gebruikerstraining (zie ook onze documentatie Cloudview Platform Highlights);


- Een verbetering van de schaalbaarheid van data en gebruik hiervan via database offloading;


- Versnelling van IT-ontwikkelingen door het vereenvoudigen van de integratie van nieuwe additonele databronnen.

Voor meer informatie kunt u onze documentatie 'Exalead for Customer Service: Capitalize on Top 2010 Trends' downloaden ((http://www.exalead.com/software/forms/download.php?resourceid=71).

Surf naar onze website, www.exalead.com, voor meer informatie of stuur een email met je vraag naar contact-nl@exalead.com.





http://www.exalead.com