Persbericht

zanox neemt Nederlandse adverteerders van Buy.at over

zanox, Digital Window en Buy.at vormen gezamenlijk grootste affiliate netwerk in Europa

Amsterdam - 10 mei, 2010 - zanox, Europees marktleider in performance based marketing, neemt per direct het klantenbestand van Buy.at in Nederland en Scandinavië over. Deze klanten worden geïntegreerd in het affiliate netwerk van zanox. Hiermee breidt zanox zijn marktaandeel in deze twee belangrijke Europese markten verder uit. Samen met Digital Window en Buy.at vormt zanox het grootste affiliate netwerk van Europa.

zanox is onderdeel van het performance based advertising netwerk van Axel Springer AG en PubliGroupe, evenals Digital Window en het in maart overgenomen Buy.at, voorheen onderdeel van AOL. Digital Window en Buy.at vormen gezamenlijk het grootste affiliate netwerk van het Verenigd Koninkrijk. De integratie van de bedrijfsactiviteiten in Nederland en Scandinavië is de eerste stap in het versterken van de samenwerking en synergie binnen de groep.

"Partners van zowel Buy.at als zanox profiteren sterk van de integratie", aldus Roger Kenbeek, algemeen directeur van zanox Benelux. "De verdere uitbreiding van het zanox-netwerk betekent een groter bereik voor zowel adverteerders als publishers. Onlangs is ook de eerste adverteerder van Affiliate Window bij ons in Nederland gestart."

(196 woorden)