Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

See Tickets zoekt efficiency met Tele'Train

Dinsdag 11 mei 2010

AMSTERDAM - Eind 2009 heeft See Tickets Tele'Train ingeschakeld voor het scherpstellen van het Workforce Management proces om haar efficiency in het Customer Contact Center te vergroten.

Tele'Train heeft hierin als sluitstuk een procesgerelateerde implementatie van de Verint Workforce Management applicatie verzorgt. De combinatie van expertise en inzet van de juiste tooling heeft geleid tot een uitermate succesvol traject. See Tickets maakt naar alle tevredenheid gebruik van de applicatie en zal Tele'Train ook in de tweede fase vragen te participeren bij het vervolgen van de weg naar Operational Excellence. See Tickets heeft voor Tele'Train gekozen om continuïteit te borgen. De uitgekiende portfolio van Tele'Train en de sterke betrokkenheid bieden de mogelijkheid een partnership aan te gaan voor de toekomst. "Het traject bij See Tickets is gestart met een proces scan waarbij de focus lag op de vertaling van bedrijfsdoelstellingen naar de processen en werkwijzen. Vervolgens hebben we op basis van dit inzicht een verbetercyclus voorgesteld waarbij de toegevoegde waarde van Tele'Train wordt gekwantificeerd in een business case", aldus Ron Apontoweil, Directeur Software bij Tele'Train. See Tickets verwacht hier haar voordeel mee te doen. "Complexiteit is mij niet vreemd, maar we hadden echt een aantal uitdagingen. Een bedreven sparringpartner is dan heel prettig", aldus Yvonne Lohman, Manager Customer Contact Center bij See Tickets.