Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
See Tickets zoekt efficiency met Tele'Train
Dinsdag 11 mei 2010
AMSTERDAM - Eind 2009 heeft See Tickets Tele'Train ingeschakeld voor
het scherpstellen van het Workforce Management proces om haar
efficiency in het Customer Contact Center te vergroten.
Tele'Train heeft hierin als sluitstuk een procesgerelateerde
implementatie van de Verint Workforce Management applicatie verzorgt.
De combinatie van expertise en inzet van de juiste tooling heeft geleid
tot een uitermate succesvol traject. See Tickets maakt naar alle
tevredenheid gebruik van de applicatie en zal Tele'Train ook in de
tweede fase vragen te participeren bij het vervolgen van de weg naar
Operational Excellence. See Tickets heeft voor Tele'Train gekozen om
continuïteit te borgen. De uitgekiende portfolio van Tele'Train en de
sterke betrokkenheid bieden de mogelijkheid een partnership aan te
gaan voor de toekomst. "Het traject bij See Tickets is gestart met een
proces scan waarbij de focus lag op de vertaling van
bedrijfsdoelstellingen naar de processen en werkwijzen. Vervolgens
hebben we op basis van dit inzicht een verbetercyclus voorgesteld
waarbij de toegevoegde waarde van Tele'Train wordt gekwantificeerd in
een business case", aldus Ron Apontoweil, Directeur Software bij
Tele'Train. See Tickets verwacht hier haar voordeel mee te doen.
"Complexiteit is mij niet vreemd, maar we hadden echt een aantal
uitdagingen. Een bedreven sparringpartner is dan heel prettig", aldus
Yvonne Lohman, Manager Customer Contact Center bij See Tickets.