Audax ONDER EMBARGO tot 19:00 uur 11 mei 2010

Persbericht

Amsterdam, 11 mei 2010

BINNENHOF

Femke Halsema op cover van Binnenhof

Femke Halsema prijkt op de cover van het nieuwe tijdschrift BINNENHOF. De politica staat prominent met een sigaret in haar mond afgebeeld. Roken is iets wat zij altijd bewust buiten haar campagne houdt, omdat zij dit als een privézaak beschouwt.

Op 14 mei verschijnt de exclusieve uitgave BINNENHOF. Uniek aan dit glossy gossip magazine is dat het volledig gaat over Nederlandse politici. Aan de vooravond van de verkiezingen worden politici belicht op een in Nederland ongebruikelijke manier. Dat is te danken aan een unieke samenwerking tussen de redacties van het opinieweekblad HP/De Tijd en het roddelblad Weekend.

BINNENHOF laat zien dat politici ook een andere kant hebben dan de traditionele media laten zien. Wat doen de lijsttrekkers privé? Hoe wonen ze? Hebben ze geheime relaties? Wie zijn de grootste graaiers? Hoe zit dat precies met het Jan Kees de Jagerdieet?

BINNENHOF brengt, in 148 pagina's, need to know- en nice to know-informatie over de mensen die op 9 juni een beroep doen op de Nederlandse stemmers. De samenwerking tussen de Audax-bladen HP/De Tijd en Weekend is uniek te noemen. Nooit eerder werkten in Nederland een opinieweekblad en een roddelblad samen aan één titel. Of er een vervolg op deze eerste editie van BINNENHOF komt, is nog niet bekend. Prijs: ¤ 4,95.

BINNENHOF is een uitgave van Audax Publishing van HP/De Tijd, Weekend, AvantGarde, Girlz!, Stars, Royalty, Diva, Vriendin, PRiMO en Aktueel MAN. Audax Publishing is onderdeel van het in Gilze gevestigde familiebedrijf Audax wat zich naast het uitgeven vooral richt op de distributie en verkoop van gedrukte media.

(einde persbericht)



Audax