Audax
ONDER EMBARGO tot 19:00 uur 11 mei 2010
Persbericht
Amsterdam, 11 mei 2010
BINNENHOF
Femke Halsema op cover van Binnenhof
Femke Halsema prijkt op de cover van het nieuwe tijdschrift BINNENHOF. De
politica staat prominent met een sigaret in haar mond afgebeeld. Roken is iets
wat zij altijd bewust buiten haar campagne houdt, omdat zij dit als een privézaak
beschouwt.
Op 14 mei verschijnt de exclusieve uitgave BINNENHOF. Uniek aan dit glossy gossip
magazine is dat het volledig gaat over Nederlandse politici. Aan de vooravond van de
verkiezingen worden politici belicht op een in Nederland ongebruikelijke manier. Dat is
te danken aan een unieke samenwerking tussen de redacties van het opinieweekblad
HP/De Tijd en het roddelblad Weekend.
BINNENHOF laat zien dat politici ook een andere kant hebben dan de traditionele
media laten zien. Wat doen de lijsttrekkers privé? Hoe wonen ze? Hebben ze geheime
relaties? Wie zijn de grootste graaiers? Hoe zit dat precies met het Jan Kees de Jagerdieet?
BINNENHOF brengt, in 148 pagina's, need to know- en nice to know-informatie
over de mensen die op 9 juni een beroep doen op de Nederlandse stemmers.
De samenwerking tussen de Audax-bladen HP/De Tijd en Weekend is uniek te noemen.
Nooit eerder werkten in Nederland een opinieweekblad en een roddelblad samen aan één
titel. Of er een vervolg op deze eerste editie van BINNENHOF komt, is nog niet bekend.
Prijs: ¤ 4,95.
BINNENHOF is een uitgave van Audax Publishing van HP/De Tijd, Weekend, AvantGarde,
Girlz!, Stars, Royalty, Diva, Vriendin, PRiMO en Aktueel MAN. Audax Publishing is onderdeel
van het in Gilze gevestigde familiebedrijf Audax wat zich naast het uitgeven vooral richt op de
distributie en verkoop van gedrukte media.
(einde persbericht)
Audax