Ingezonden persbericht



Gloednieuw magazine Versmarketeer!
Gratis magazine boordevol marketinginformatie.

Het nieuwe magazine Versmarketeer 2010 staat boordevol leerzame marketingcases en is een 'must' voor iedereen die geïnteresseerd is in marketing van versproducten, zoals bloemen en planten, AGF, vlees, vis, zuivel en brood. Het Versmarketeer magazine is ook digitaal in te zien op www.versmarketeer.nl.

In het magazine uitgebreid aandacht voor de 10 genomineerden voor de titel van Versmarketeer 2010, aangevuld met aansprekende artikelen over bijvoorbeeld de verhouding tussen producent en retailer. Woensdag 19 mei aanstaande zal de winnaar van de titel Versmarketeer 2010 bekend worden gemaakt tijdens een uniek VersEvent op de Priva Campus in De Lier.

De 10 genomineerden
Alle 10 genomineerden uit de diverse verssectoren vertellen in het magazine hun verhaal, aangevuld met het juryrapport.


- Hendrik Colpaert, Marketing Manager van Claresse: marketeer achter het merk voor de duurzaamste vis in Nederland Claresse.
- Brigitte Hagen, Projectleider bij Bloemenbureau Holland: verantwoordelijk voor het succesvolle imago-project chrysanten.
- Bart van Olphen, eigenaar Fishes in Amsterdam: nieuwe stijl viswinkel met duurzame (MSC-)vis.
- Corne Ooms, eigenaar BestelVers: oprichter van een webwinkel voor consument en bedrijf met groente en fruit, vis en brood.
- Dimitri Roels, eigenaar van bakkerij Vlaamsch Broodhuys: ambachtelijke bakkerij opende juni 2009 de eerste Bakery Café. Gaat voor 'puur, eerlijk, lekker en gezond'.
- Jeroen Rooders, marketeer bij Fruitmasters: verantwoordelijk voor de succesvolle introductie van commerciële fruitconcepten, zoals Disney Fun Fruit en Kanzi appel.


- Henk Scheele, ondernemer van Hoeksche Hoeve: produceert en vermarkt met succes een streekproduct, ambachtelijke chips.
- Rokien Schenkeveld, Mede-initiatiefnemer van Puur Tomaat: verse tomatensoep van rest-tomaten. Afzet via de lokale versspecialist.
- Willem Treep, directeur en eigenaar van Willem en Drees: samen met zijn compagnon het ambachtelijke groente- en fruitlabel Willem en Drees geïntroduceerd bij de supermarkt.
- Herman Verveld, Marketing Projectmanager van aardappelveredelaar HZPC: bedenker van HZPC's Potato Category Management met een smaakconcept van verse ongeschilde aardappelen.

Versmarketeer magazine bekijken?
Het magazine Versmarketeer 2010 heeft een oplage van bijna 22.000 stuks. Gemist? Kijk voor de digitale versie op www.versmarketeer.nl.

Nog enkele plaatsen voor het VersEvent op 19 mei a.s. Het VersEvent vindt plaats op woensdagmiddag 19 mei van 13.00 tot 18.00 uur. Deelname aan het VersEvent kost slechts E 75 per persoon. Wilt u ook aanwezig zijn wees dan snel want bijna alle 300 plaatsen zijn al bezet. Voor meer informatie over het programma, de speeddaters en de workshops: www.versmarketeer.nl.

Organisatoren
De organisatie van Versmarketeer 2010 is in handen van DeltaFocus (organisatieadviesbureau in de land- en tuinbouw), sense marketing & more (adviesbureau strategische marketing en communicatie in de verssector) en Mirakuleus ontwerp & communicatie. De partners van Versmarketeer zijn Syntens (kennispartner), Marketing Tribune (mediapartner), Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit (sponsor) en Kennisalliantie. Meer informatie: www.versmarketeer.nl.
---



Ingezonden persbericht