Ingezonden persbericht


Amsterdam, 3 mei
Fortress ontwikkelt Prinses en de Kikker game

Het Amsterdamse bureau Fortress Social Branding heeft in opdracht van Walt Disney Studios Home Entertainment Benelux een virale campagne ontwikkeld. Rondom de release van de Blu-ray en DVD van Disney's - De Prinses En De Kikker is een actie opgezet. In het spel zorgt de speler ervoor dat hij zijn vrienden van kikkers naar prinsen en prinsessen tovert via een geblazen handkus. Deze vrienden worden opgehaald uit de sociale netwerken Facebook, Hyves en Netlog.

Het spel is gemaakt voor Nederland en België, te benaderen via http://www.prinsesendekikker.nl De film is in Nederland vanaf 12 mei verkrijgbaar, in België ligt hij twee weken later in de winkels.

Over Fortress Social Branding

Fortress Social Branding is gespecialiseerd in merkpositionering en doelgroepactivatie via social media. Daarnaast worden er via de Fortress Agency interactieve campagnes ontwikkeld. Fortress is ook oprichter van de succesvolle jongerencommunity Jimmy Alter. Met meer dan 5 jaar ervaring in social media is het bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig fullservice bureau welke campagnes ontwikkelt voor partijen zoals War Child Benelux , Sony, de BankGiro Loterij en Universal Music.