Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Nieuw samenwerkingscontract KNKV en TIME

Zeist, 12 mei 2010 - Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond en reclamebureau TIME hebben een nieuw samenwerkingscontract getekend. Na mooie resultaten in het verleden zal TIME de vaste vormgever van de uitingen van het Korfbalverbond blijven.

TIME en het KNKV zijn verheugd te kunnen melden dat zij een nieuw samenwerkingscontract hebben getekend. Het KNKV heeft ambitieuze doelstellingen om korfbal in Nederland verder op de kaart te zetten. Daarbij is een goede positionering en dus ook huisstijl en vormgeving van het merk korfbal essentieel. De uitstraling van alle uitingen van het KNKV wordt kritisch onder de loep genomen en getoetst aan de kernwaarden van korfbal vanuit een vernieuwd perspectief. Het KNKV heeft in TIME een bureau wat meedenkt in al onze ambitieuze plannen en begrijpt waar het om draait.

Wij delen de ambities van het KNKV en kunnen middels de vormgeving van vele uitingen een grote bijdrage leveren aan de profilering van de korfbalsport. Wij helpen graag mee de doelstellingen te realiseren en hopen nog lang met elkaar samen te werken", aldus Ger Tegelaar, directeur van TIME.

Jaap Broersma, directeur van het KNKV, geeft aan alle vertrouwen te hebben in de samenwerking met TIME: "Het is soms lastig om iedereen mee te krijgen in je ambitieuze plannen, maar gelukkig is Ger Tegelaar een bijzonder warm mens met een groot hart voor korfbal. Ik ben er van overtuigd dat met de verlenging van deze samenwerking de mooie resultaten uit het verleden een minstens zo mooi vervolg zullen krijgen."



Ingezonden persbericht