Ingezonden persbericht



- NIEUWSFLITS -

Den Haag speelt in op trend 'vakantie in eigen land'

Den Haag, 14 mei 2010

DEN HAAG - Vandaag valt bij bijna één miljoen huishoudens in Nederland de bijlage 'Beleef Den Haag!' op de deurmat. De special neemt de lezer mee naar de belevenis van een weekendje Den Haag, compleet met aantrekkelijke aanbiedingen en tips van Bekende Hagenaren. De insert wordt verspreid via het Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, BN DeStem, De Gelderlander, De Stentor, en Dagblad van het Noorden. Den Haag Marketing speelt hiermee in op de trend dat mensen steeds vaker in eigen land op vakantie gaan.

Den Haag is een stad die vaak in een adem met de landelijke politiek genoemd wordt. De andere kant van de Residentie is minder bekend. De kant met zee, strand, cultuur, winkelen en evenementen. Die kunnen bezoekers nu zelf ontdekken en beleven door middel van een viertal aantrekkelijke arrangementen op www.slaapindenhaag.nl

Over Den Haag Marketing
Den Haag Marketing is de overkoepelende marketing en promotie organisatie voor de stad Den Haag inclusief haar beide badplaatsen Scheveningen en Kijkduin. Het Haags Uitburo, VVV Den Haag, het Kenniscentrum Evenementen, het Convention bureau en Den Haag Topsport zijn onderdeel van Den Haag Marketing.


- EINDE NIEUWSFLITS -

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht