Lancering van Womanity, Het nieuwe parfum van Thierry Mugler
PARIS, May 17, 2010 /PRNewswire/ -- Op 8 maart 2010 lanceerde Thierry Mugler wereldwijd de
interactieve en unieke website womanity.com. Zoals de naam al doet vermoeden
staat deze website geheel in het teken van de vrouw en richt zij zich tot
alle vrouwen. 1 078 461 bezoekers hebben tot op heden womanity.com bezocht
waardoor een waarachtig online platform is ontstaan voor de vrouw van deze
tijd. Een absoluut succes voor Thierry Mugler op een volkomen nieuw terrein.
Voor het zien van de Multimedia News Release, klik hier:
http://multivu.prnewswire.com/mnr/prne/thierrymugler/42416/
Thierry Mugler presenteert vandaag aan alle bezoekers van
womanity.com en tevens aan alle vrouwen de nieuwe creatie van Womanity: een
parfum. Womanity is bedoeld als bron van inspiratie voor de hedendaagse
vrouw. Het is een parfum dat de veelzijdigheid van de vrouwelijkheid perfect
weerspiegelt, een unieke creatie die zoete en zoute elementen combineert en
het resultaat is van een technologische vernieuwing. Half juni zal het parfum
als voorpremière gepresenteerd worden op womanity.com, voordat het na de
zomer daadwerkelijk op de internationale markt verkrijgbaar zal zijn.
CLARINS FRAGRANCE GROUP EN THIERRY MUGLER
Clarins werd in 1954 opgericht door Jacques Courtin-Clarins en
is sinds twintig jaar koploper op het gebied van luxe schoonheidsproducten in
Europa. In 1992 breidde Clarins haar activiteiten uit met de ontwikkeling van
het parfum Angel van Thierry Mugler en later in 1995 met de aankoop van
Azzaro Parfums.
Het geheel van de Parfum-activiteiten valt onder de Clarins
Flagrance Group (CFG), met als algemeen directeur Joël Palix, en bestaat uit
een portfolio van vijf selectieve parfummerken: Thierry Mugler, Azzaro,
Porsche Design, David Yurman en Swarovski. Tezamen verantwoordelijk voor een
totale omzet van meer dan 300 miljoen euro in 2009.
Thierry Mugler is momenteel een van de meest gerenommeerde
namen in de parfumwereld en wordt op meer dan 14.000 verkooppunten verkocht,
verdeeld over 122 landen en 5 continenten. Het merk dankt zijn succes aan een
perfecte combinatie van expertise, durf, grenzeloze creativiteit en een
unieke relatie met haar trouwe klanten. In 1992 was Thierry Mugler
baanbrekend met de ontwikkeling van het parfum Angel, waarin zeer exclusieve
ingrediënten verwerkt werden. Deze sublieme geur, verpakt in een
onvergetelijke flacon, staat momenteel in de top 5 van best verkochte
vrouwenparfums in de wereld. Met Angel werd een geweldig begin gemaakt aan
het succes van Thierry Mugler, dat met grote geuren als A*Men in 1997 en
Alien in 2005, uitgroeide tot een vooraanstaand merk. Hieraan werd in 2008 de
make-up lijn THIERRY MUGLER BEAUTY toegevoegd, geïnspireerd door de continue
artistieke metamorfose van de ontwerper.
Perscontact : m.joosten@talboom.nl, Tél : +31-55-542-88-42