Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Elizabeth Kerrebijn in dienst bij AutoTrack.nl

Diemen, 17 mei 2010 - Elizabeth Kerrebijn is bij AutoTrack.nl in dienst getreden als Marketing Communicatie Manager. Als Marketing Communicatie Manager is Kerrebijn medeverantwoordelijk voor de marketing- en communicatieactiviteiten. Daarbij richt zij zich onder andere op het opzetten van marketingcampagnes en de online communicatie.

Eerder werkte Kerrebijn als Project Manager Marketing Communications bij Philips Lighting. Daarvoor heeft zij in 2008 de opleiding Communicatie Management aan de Hogeschool van Amsterdam in Amsterdam afgerond. 'Ik ben er trots op voor de marktleider in de online autobranche te werken. De consument wil relevante en complete informatie om een eerlijke vergelijking tussen meerdere auto's te maken, ik draag hier graag aan bij. Als Marketingcommunicatie Manager geef ik invulling aan het marketing en communicatiebeleid van AutoTrack.nl. Ik ben mede verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de social media strategie, PR en het lanceren van crossmediale automotive initiatieven', aldus Kerrebijn.

Over AutoTrack.nl
AutoTrack.nl is hét online advertentieplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto's. AutoTrack.nl fungeert als compleet, betrouwbaar en gebruiksvriendelijke site voor consumenten bij het kopen van een auto. De site biedt transparantie en vergelijkbaarheid van het complete actuele aanbod. Zij valideert dit door het aanbod te verrijken met kwalitatieve en technische informatie en voor publicatie te controleren op merk/model, bouwjaar- en maand en kilometerstand. Voor autobedrijven biedt AutoTrack.nl een compleet advertentieplatform met kwalitatief het beste aanbod en de best renderende leads. AutoTrack.nl werkt transparant en biedt een eerlijk concurrentieveld bij het adverteren met auto's.

Noot voor de redactie,