Ingezonden persbericht


Thom Hoffman is mooiste man van Nederland

Race tussen bekende hunks van 50 jaar en ouder

Rotterdam, 17 mei 2010 - Thom Hoffman kwam als absolute favorieet uit de bus tijdens de verkiezing van mannenhaarkleurmiddel Just for Men. Naar aanleiding van de productintroductie 'Touch of Grey' van Just For Men werden tien charismatische BN'ers genomineerd die kans maakten op de titel 'Mooiste Vijftig Plus Man'. Nederland heeft gestemd op de website www.demooiste50plusman.nl. Volgens ruim een kwart van de stemmers heeft Thom Hoffman de titel meer dan verdiend vanwege zijn krachtige, energieke uitstraling en verzorgde, deels grijze haar.

Grijs, zelfverzekerd en verzorgd
Thom Hoffman, inmiddels ook net de vijftig gepasseerd, is nog altijd een man waar veel vrouwen graag naar kijken. Zijn grote doorbraak beleefde hij bijna dertig jaar geleden met de film 'De vierde man', geregisseerd door Paul Verhoeven. Tegenwoordig kent heel Nederland Thom als vakkundig jurylid in 'Op zoek naar Marry Poppins' en van zijn rol als 'Billy Flynn' in de musical 'Chicago'. Ook achter de camera is deze mooie vijftigplusser een pro. Zo maakte hij onder andere fotoreportages voor de Stichting War Child. Thom Hoffman stapte in 2005 met actrice Giam Kwee in het huwelijksbootje. Met zijn zelfverzekerde uitstraling en verzorgde, deels grijze coupe is Thom Hoffman de terechte winnaar van de verkiezing van Touch of Grey.

Hoffmans reactie: 'Ik ben blij verrast. Dat ik verkozen ben zegt misschien vooral iets over hoe ik me voel op het moment en over de projecten waar ik de laatste jaren mee bezig ben geweest. Zoals de films 'Zwartboek' en 'De Eetclub', waarin ik niet alleen aansluiting vond bij een nieuw, jonger publiek, maar ook bij een nieuwe generatie collega's. Nieuwsgierigheid is wat mij drijft. De fotografie loopt ook lekker door en ik ben zeer gelukkig met mijn gezin. Allemaal factoren die kennelijk zorgen voor een bepaalde uitstraling'.

Grijze mannen in de spotlights
Met de 'Mooiste Nederlandse Vijftig Plus Man' verkiezing wil Touch of Grey de man van vijftig jaar en ouder eens goed in de schijnwerpers zetten. Nederland heeft veel mooie, oudere mannen in huis die menig vrouw het hoofd op hol brengen. Het is geen geheim dat dames vaak een voorkeur hebben voor de oudere en dus ervaren man. Het liefst stijlvol, charmant, hoffelijk en verzorgd zoals de moderne man van nu, die zelfvertrouwen combineert met een krachtige uitstraling.

Een 'Touch of Grey'
Grijs haar geeft de vijftig plus man dan wel een ervaren 'look', het is toch juist die jonge en energieke uitstraling die veel mannen willen behouden. Touch of Grey biedt het beste van beide werelden door slechts een gedeelte van het grijze haar te kleuren. Zo kan iedere man zelf bepalen hoeveel grijze haren hij wil behouden. Touch of Grey is verkrijgbaar in drie natuurlijke kleuren; donkerblond, bruin en zwart. Het product bevat geen schadelijke ammonia of waterstofperoxide. Met een speciale kam is het middel gemakkelijk aan te brengen en kunnen mannen zelf bepalen hoeveel grijze haren zij willen behouden. De formule werkt al in 5 minuten en kleurt voor een natuurlijk resultaat alleen de grijze haren. Ook is de behandeling gemakkelijk naar wens te herhalen. Zo is het voor iedere man mogelijk zijn haar eenvoudig en snel, thuis te kleuren. Touch of Grey is verkrijgbaar bij de drogist en apotheker voor een adviesprijs van ¤ 11,45.


Noot voor redacties


Fotobijschrift: Winnaar Touch of Grey mooiste 50 plus man verkiezing (van Just for Men) Credits bij beeldmateriaal: Touch of Grey (van Just for Men) / Marjan van der Meer

Over Chefaro
Just for Men (Touch of Grey) is een merk van Chefaro. Chefaro is gevestigd in Rotterdam en heeft momenteel 160 medewerkers in dienst. Chefaro is al vijfenzeventig jaar een begrip in de zelfzorg. In 1933 werd door de heer Kleijn de NV Chefaro opgericht, gericht op de fabricage van artikelen speciaal bedoeld voor verkoop door drogisten. Sinds 2001 maakt Chefaro onderdeel uit van Omega Pharma; een internationale onderneming die zich uitsluitend richt op de ontwikkeling en verkoop van zelfzorgproducten. Chefaro is met een uitgebreid assortiment gezondheidsproducten, receptvrije geneesmiddelen en cosmetica dan ook de grootste fabrikant van zelfzorgproducten in Nederland.

Chefaro is onafgebroken bezig met de ontwikkeling van nieuwe receptvrije geneesmiddelen, gezondheidsproducten en cosmetica. De merken van Chefaro staan in de top 3 van verschillende marktsegmenten. Er zijn drie hoofdgroepen te onderscheiden:
- Voedingssupplementen: Davitamon, Gravitamon, Ymea en Bional.
- Cosmetica: Biodermal, Just For Men, Gehwol.
- OTC: Samenwerkende Apothekers Nederland en overige zelfzorgmerken als Azaron, Tantum, Prevalin, Dermalex, Nailner, Predictor, Silence, Bite-X, Wartner en Paranix.

Meer informatie over deze producten kunt u vinden op onze website: www.chefaro.com. De producten van Chefaro Nederland zijn bij meer dan 3.500 verkooppunten in Nederland verkrijgbaar waaronder bijna alle drogisterijen en apotheken en een groot aantal warenhuizen en supermarkten.

**

Ingezonden persbericht